To je to što me zanima!

NYFW: Veličanstvene haljine s potpisom Caroline Herrere

Modni dizajner Wes Gordon, art direktor modne kuće Carolina Herrera, postao je majstor volana. Kod njega dolaze u svim dimenzijama, ponekad diktiraju siluetu ili joj daju slatku dinamiku. Bonus - snažne boje
Vidi originalni članak

Herrera je prije par godina otišla u penziju, no njezina elegancija nastavlja svoj put, za što se brine dizajner Wes Gordon. U kolekciji za jesen, na njujorškom tjednu mode, Wes donosi voluminozne haljine u jarkim bojama, njegov color-block izvanredan je primjer finog luksuza.

Sama tkanina nosi mnogo toga, a potom kroj pojačava sveukupan dojam, jer kreacija je puna volumena i donosi neku vlastitu skulpturu. Osim odjeće, ovoga puta je brend imao i vlastiti make-up. Naime, kćerka Caroline Herrere, Carolina A. Herrera, ističe kako je ruž danas postao modni dodatak te je njezina ideja da ga nosimo u malim kožnatim futrolama. Iako, mnogi su već dizajneri predložili nešto slično te je ruž u specijalnom outfitu već dobro poznata stvar. Ali, ako je pakiranje kvalitetno, on stvarno postaje modni dodatak.

Velika raskošna naranča inspiracija je za ovu haljinu prepunu energije. Zanimljivi styling donosi ružičaste salonke, što otkriva neobičan i originalan izbor kombinacije boja. Ipak je Wes Gordon majstor za neočekivane kolorističke formule i predivne dimenzije.

Svaka boja ima svoje počasno mjesto te je razrađena u više nijansi. Osim biranog pigmenta, tu je i raznolikost tekstila u kombinaciji, od eteričnog i nježnog, do kompaktne, strukirane forme.

Kad si na toploj strani kolorističkog spektra, iskoristi maksimalni potencijal boje, način je na koji razmišlja kreativac Wes. Kod njega je color block vidljiv i iz aviona, pa čak i taj električni fuksija rub na crveno-narančastom tekstilu.

Sunčana strana voli prirodnu zelenu, jedna je od formula Herrera klasične, minimalističke elegancije.

Baby doll u modernoj verziji nosi zalizanu kosu i ozbiljno sočnu nijansu narančaste boje. Kad je riječ o bojama, brend Herrera je definitivno stao na stranu dizajnera pozitivaca jer ovo je kolekcija za sljedeću jesen.

No, ovaj stil zaživjet će na ulicama već sutra, jer tko će čekati sljedeću sezonu. Ionako je koncept predstavljanja ideja sezonu unaprijed zastario, iako dizajneri moraju imati dosta vremena kako bi kvalitetno proizveli kolekcije. Naročito brendovi poput Caroline Herrere.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 2

  • eho_ 11.02.2020.

    Prvi dojam.....ikebana, a zašto? Paaa, prekrasni smotuljci tkanina( sreća ne vulgarno..barem toga nema..što je rijetkost ..:) šetkaju pistom. Predmeti "držači", cvijeća u ikebani..stabljike na kojima stoji naboden vještački cvijet.. Uredu, nevjerojatno elegantan cvijet..umjetniči napravljen. Ali one, žene.. su "backstage" za latice. A može biti,na reviji i treba tako biti, al revija postoji za stvarne kupce, žene koje će to kupiti u realnom životu..Dakle netko to bude nosio..odnosno u ovom slučaju haljina bude nju... :) Skoro mi se najviše svidjela ova, duga satenska plavasavelikim crvenim cvijećem..koja izgleda kao prekrivač za stol, u nekom francuskim bistrou..Hahahah A je pomalo kič, nula od elegancije, ali barem se mogu zamisliti s tim uzorkom umotana uz drve i stolić i neki pospani doručak tamo negdje u Provance..🙃😍🥐🧀☕🍇.Hm, podsjetila me je i na Scarlett O' Hara..kada je napravila haljinu od zavjese..da se ljepše osjeća. E ta haljuna ne nosi "nju":) nego ona..haljinu.😉😋

  • 11.02.2020.

    Ako su veličanstvene samo zato radi velike količine utrošene tkanine, onda se slažem.

Komentiraj...
Vidi sve komentare