Kategorija 'ružne' mode sve je impresivnija, malo po malo u svakodnevicu su se uvukle razne neugledne cipele, no krasi ih udobnost i zato im mnogi sve 'opraštaju'. Riječ je o popularnim čizmama koje su nedavno dobile svoju zaštitu. Naime, u kompaniji Ugg su zaključili da njihove antilop čizmice često trebaju zaštitu od kiše, jer taj materijal loše podnosi nevrijeme. Pa su predstavili Guard, cipelu koja dolazi u niz boja te se zapravo nosi - na drugu cipelu, čizmu ili tenisicu.
Naravno da je ova fora praktična za cipele koje želite sačuvati od kiše, blata ili snijega te se daju navući na koju god obuću imate, no oblikovane su prema popularnim okruglim čizmicama. Postala je hit na društvenim mrežama, ljudi je sada isprobavaju na razne načine, bez obzira radilo se o čizmama ili tenisicama, naročito ako žele zaštititi svoje 'normalne' cipele.
POGLEDAJTE VIDEO:
Sredinom prošle dekade svijet stila ušao je u novu fazu, ljepota je postala vrlo relativan pojam u sferi svakodnevne cipele. Jedan od brendova koji nalažu ovaj look je talijanski Marni te već nekoliko sezona predlaže glomazne čizme, inspirirane onima za vrt. Ono što je nekada bio simbol kaljuže i blata, danas brojni dizajneri predlažu uz - lepršave haljine. To ipak radi neki balans, ipak je dio siluete elegantan, nježan.
Svašta je ovih godina glomazno, pa i mokasine, nekadašnji simbol ljepote i klasike. Velike modele predlažu dizajneri koji se drže više artističkih formi, donoseći nam verzije u niz boja i oblika. Mokasina sada ima avangardni oblik, vizualno je moćna, neće je nositi bilo tko. Ako su vam dosadile one crne, jednostavne, tu su razne varijante koje uključuju jarke boje i mega potpeticu.
Uz večernje haljine posljednjih se sezona javlja još jedan 'ugly' moment, suradnja brendova Balenciaga i Crocs. Donose nam ideje koje djeluju impresivno te ih predlažu uz lepršave kreacije. Još jedna priča o modnom kontrastu - ako želite svoje ružne cipele malo stilski uljepšati, nosite na njih nešto romantično. Tako vam ne treba kompromis, tu je mega udobnost cipele, ali i ljepota odjeće.
Ovo nije prva neugledna ideja Demne, kreativnog direktora Balenciage. Naime, upravo je on prije više godina započeo trend velikih tenisica koje su djelovale poput ormara. I sada te Triple S tenisice i niz sličnih šeće ulicama, nosimo ih na razne varijante stylinga. Ovaj modni vid prihvatile su brojne kuće, i ove sezone imamo masu tenisica s ekstremno debelim potplatima, djeluju kao nešto za planine, no zapravo su vrlo urbane.
I Skandinavci imaju svoje neobične ideje, njihov brend Acne Studios je svjetski hit, kod njega možete pronaći razne neočekivane linije. Jer mokasina ovdje nije baš klasična, djeluje artistički, posebnog je oblikovanja. Često avangardni modni brendovi donose svakodnevne stvari koje su malo 'pomaknute', kako bi zadovoljili inovativne stilske apetite široke publike. Te se pritom istaknuli u masi modnih kompanija i kolekcija.
U svijetu 'ugly' obuće tu su i ideje za zimogrozne - zima stiže, a s njom će se vjerojatno vratiti i čupavci do koljena. Mnogi brendovi, među njima i Miu Miu, predlažu vizije za one hrabrijeg stila, koji žele biti primijećeni i naravno - propisno ugrijani.
Mnogi modni autori uzimaju potpeticu kao 'žrtvu' neobičnog dizajna, pa ona završi poput geometrijskog tijela ili nekog drugog srodnog oblika. Koji nozi ne laska jer je ne čini skladnom, no i ovi modeli imaju obožavateljice, koje to znaju isfurati, uglavnom se tu radi o osobama maštovitog stila.
Priča se nastavlja, jer ovo nije sve, tu su i cipele koje izgledaju kao da gaze neke druge cipele. Kreativnost ne poznaje granice, no bitno je ujedno osmisliti dobru statiku - u tome ipak treba hodati. Osim ako se ne radi o konceptu, umjetničkoj modi kojoj je onda mjesto u galeriji ili muzeju.