Švedska kompanija uvela je novu tehnologiju koja skenira tijelo i kreira avatara, po kojem kupac onda može odabrati idealne hlače.
Procedura je sljedeća: Prvo skener tijela uzima mjere, po kojima kreira digitalni avatar, a zatim daje opcije oblikovanja traperica. No, to je samo početak.
POGLEDAJTE VIDEO. Mala Erna (8), kćer dizajnerice Andrijane Subotić Pjajčik, pokrenula je kolekciju eko odjeće za svoje lutkice
Avatar, naravno, obrađuje podatke te ima 3D prikaz kupca, što olakšava i brendu, ali i kupcu, koji ovime može skratiti vrijeme kupovanja te dalje naručivati online. Naime, više nema potrebe za odlaskom u dućan po neke nove, još neisprobane komade.
Švedski high-street brend se ovom prilikom udružio s kompanijom Unspun, startupom sa sjedištem u San Franciscu i Hong Kongu, koji je osmislio tehnološku platformu za smanjenje prekomjerne proizvodnje u svijetu odijevanja.
- Rezultat današnjeg načina proizvodnje je previše odjeće koja na kraju bude odbačena ili spaljena - ističe suosnivač Unspuna Walden Lam.
Izrada odjeće po narudžbi može pomoći u smanjenju tog otpada i pomoći tvrtkama kao što je H&M - koja ima za cilj "klimatski pozitivan" lanac vrijednosti do 2040. godine - da smanje svoj ugljični otisak.
Izrada traperica koje savršeno pristaju također može smanjiti otpad jer će ih kupci manje bacati. Ujedno, ovo je idealno rješenje za osobe koje se ne uklapaju u standardne veličine.
POGLEDAJTE 2. EPIZODU 'FIRME':