Reklama za švedski brand H&M izazvala je lavinu komentara na internetu. Reklama započinje plus-size djevojkom koja u donjem rublju šeta po sobi. U reklami se pojavljuje i tajlandska nabildana boksačica. Prikazana je i djevojka koja bez srama čisti zube vilicom usred restorana.
U idućoj sceni druga djevojka dolazi kući i kad legne na krevet i digne ruke, jasno se vidi da ne brije dlake ispod pazuha. 'Je li to znači biti dama u 2016. godini?', pitaju se ljubitelji ovog modnog brenda. Druge žene smatraju da je reklama predivna i da treba slaviti ženu u svim oblicima kakva jest, a ne samo kroz prizmu onog što nam je društvo nametnulo.
H&M je svakako izabrao nekonvencionalne metode promocije nove kolekcije za jesen/zimu. Slogan te kolekcije je 'želimo promijeniti značenje dame'. Reklamom žele poručiti da postoje i drugačije žene, kao što je transrodni model Hari Nef ili britanski model Adwoa Aboh.
Zalažu se za feminizam, socijalnu pravdu i ravnopravnost spolova
- Uzbudljivo je vidjeti različitost i individualnost. Volim kad netko pomiče granice i udaljava se od trendova. Prihvatljivo je biti čudan i različit - rekla je pjevačica Jillian Hervey koja glumi u reklami.
Reklama je u kratko vrijeme postala viralni hit, pa sad broji nešto manje od 2 milijuna pregleda na YouTubeu. Prošla reklama u kojoj je glumio Jean Claude Van Damme je postigla 57 milijuna pregleda pa se i od ove očekuju slične brojke.