Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Kombinezon: Nosi se od jutra do mraka u pet stilskih formula
Činjenica da je nedavno došlo do poplave eko brendova, danas svaka druga modna kuća, naročito one manjeg kapaciteta, imaju eko tekstil, održivi dizajn i slično. No, pod tim egidama nalazi se svašta, a kako bi uveo reda u sve to i pojasnio dizajnerima o čemu se tu točno radi te koje su novosti, Vogue je osmislio "Rječnik modne održivosti".
Među glavnim područjima su teme s kojima se modna industrija trenutno mora suočiti, uključujući transparentnost, nadoknađivanje ugljika i biološku raznolikost.
Teme, termini i ostala objašnjenja će se nadopunjavati, ovisno o potrebi, jer ovo je područje i dalje nejasno za mnoge kompanije koje se furaju na "zeleno". Uostalom, tu su nove tehnologije koje se razvijaju i utječu na modu iz godine u godinu, stoga će ova publikacija konstantno rasti.
Rječnik ima više od 250 ključnih izraza i tema, razvijenih u suradnji sa Centrom za održivu modu na Londonskom fakultetu za modu, uz doprinose glavnih urednika Voguea širom svijeta.
Od samog početka pandemije, modna je industrija preplavljena novim idejama i raspravama, a virus je samo ubrzao ono neizbježno - da se stilska sfera probudi iz svog glamuroznog sna i shvati da je veliki zagađivač planeta Zemlje.
Skupina dizajnera među kojima su Dries Van Noten, Gabriela Hearst i Marine Serre nedavno je potpisala otvoreno pismo u kojem predlaže promjenu modnog kalendara, kako bi učinili svoje poslovanje "ekološki i društveno održivijim".
U duhu novih promjena, jedna od vodećih svjetskih izdavačkih kuća, Condé Nast, ujedno vlasnik brendova Vogue, GQ, The New Yorker i Wired, najavljuje još ciljeva. Naime, kao dio sljedeće faze svoje globalne strategije održivosti, kompanija se obvezala postati ugljično neutralna do 2030. godine.
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Kombinezon: Nosi se od jutra do mraka u pet stilskih formula
POGLEDAJTE VIDEO Ivan Đikić: #ZAJEDNO24SATA