Istraživanje za brend Slow Cosmétique otkriva da je više od polovice žena odustalo od šminkanja usana, jer im maska smeta na svakodnevnoj bazi, piše Premiumbeautynews. Nadalje, sve su traženiji stabilniji, kvalitetniji proizvodi otporni na preslikavanje na masku i općenito mrljanje.
Manje šminkanja orijentiralo je potrošače na više njege, odnosno brige o licu bez make-upa. Isto istraživanje otkriva fokus na oči, umjesto na usne, a među najtraženijim proizvodima su maskare, sjenila, tuševi i slično.
POGLEDAJTE VIDEO: Inovativan art make-up inspiriran optičkim varkama
Iako su mnoge žene odustale od ruževa za usne i proizvoda za lice, druge favoriziraju specifičnije proizvode, postavljajući novi trend – potražnja za formulacijama koje se ne preslikavaju na tekstil ili druge površine.
Naime, puderi i ruževi koji se neće preslikati (na čašu ili tuđe usne) već su neko vrijeme dostupni, no sada njihova kreacija ima smisla.
Ispod maske koža treba disati, stoga je aktualna pojava akni. Ime im je "mascne", a posljedica su konstantnog pokrivanja kože koja nije navikla na taj ritual te treba disati.
Prema istraživanju kompanije NPD Group, prodaja prestižnih proizvoda za njegu kože protiv akni porasla je za + 7% u Francuskoj tijekom posljednja tri mjeseca.
Slično tome, prodaja prestižnih krema za njegu ruku porasla je za +30% u istom razdoblju, što je očito povezano s redovitim pranjem ruku i upotrebom sredstava za dezinfekciju ruku na bazi alkohola.