To je to što me zanima!

Nova kampanja kistova za lice slavi različitost i autentičnost

Različitost je danas u svijetu kozmetike i mode čarobna riječ, a ovom se trendu pridružio i brend kistova za lice Noelle. Donose kampanju s transformacijama pet naših kreativnih modela
Vidi originalni članak

- Budi 'ti'. Svi ostali su već zauzeti - rečenica je koju je davno izrekao Oscar Wilde, a u fokus je stavlja brend Noelle povodom svoje nove kampanje na kojoj pet likova otkriva svoje drugo lice.

Kampanja predstavlja više načina na koje se kistovi mogu koristiti te ujedno donosi raznolikost lica, koja je danas u svijetu ljepote vrlo tražena. Svako lice je jedinstveno i lijepo, no kako bi make-up bio profesionalno odrađen, potrebni su kistovi koji ne samo da štede šminku, već i olakšavaju njezino nanošenje i crtanje. Moguće je osmisliti ne samo neki dnevni look, već i onaj malo više teatralan.

Veronika je 16-godišnja kreativka i bavi se raznolikim beauty transformacijama.


Nabi Tang (32) iz Bangkoka je model, glumica i fotografkinja. Voli mangu, vegetarijansku hranu i umjetnost.

YouTuberica Huda je vlasnica kanala TheMissHuda i Huda Studija u kojem šminka žene te im oslikava ruke tehnikom henne.

Ingrid je 20-godišnja studentica predškolskog odgoja te smatra da od najranije dobi djeca trebaju prepoznati što znači istinska ljepota, a ona se očituje u lijepom ponašanju i građenju društvenih odnosa.

Silvio je jedan od onih kreativaca koji se razumiju u make-up. Majstor je kozmetike te autor brojnih beauty tutorijala.

Fotografije je radio Franjo Matković, make-up Dajana Pajkić, kosu Mijo Majhen, a styling Ana Nikačević.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare