Kreacije nose imena Swipe i Baguette Swipe, a forma je super jednostavna i obla, geometrijski čista i bez detalja. Torba dolazi u više boja, od pastela do crne te je dio jesenske kolekcije brenda Coperni.
Ovih dana torbica je zavladala ulicama Pariza, čime je modna publika krenula na revije tjedna mode. Inače, brend Coperni osnovan je 2013. godine, no u međuvremenu je imao pauzu te je ponovno otvoren prije 3 godine.
POGLEDAJTE VIDEO: Inovativan nakit inspiriran zagrebačkim Hendrix mostom potpisuje umjetnik Adriano Nokaj
Naime, Arnaud Vaillant i Sébastien Meyer u međuvremenu su imali dvogodišnji "izlet" kao glavni dizajneri kuće Courrèges.
Sada su njihove okruglaste torbice miljenice mnogih modnih urednica, modela, stylish cura i općenito publike kojoj se očito sviđa taj jednostavan, čisti dizajn inspiriran decentnim stilskim linijama devedesetih.
Coperni brend ima čisti, pomalo futuristički karakter. Brend je inspiriran novim tehnologijama i modernim stilskim lifestyle potrebama te brojnim gadgetima.