Čak 76 posto žena kupuje 20-ak novih komada odjeće godišnje dok nose samo petinu onoga što imaju u ormaru, pokazalo je istraživanje provedeno u Hrvatskoj...
Vidi originalni članak
Mnogi ljudi će priznati da većinu odjeće iz svojeg ormara ne nosi, a često je razlog tome komocija. Neki put nam je lakše posegnuti za provjerenom kombinacijom nego tražiti novu, posebno ako odjeću tražimo 15 minuta prije odlaska na posao.
Iako je to pomalo čudno za ženski rod, postoje Hrvatice koje si u godini dana nisu kupile niti jednu krpicu, pokazalo je istraživanje tvrtke Procter & Gamble provedeno u Hrvatskoj. Nisu napomenu koji je razlog tome - besparica, lijenost ili prenatrpani ormari.
Rezultati istraživanja:
- Većina ljudi 80% vremena nosi samo 20 % odjeće iz svog ormara
- 76% žena kupuje u prosjeku 20 novih odjevnih predmeta godišnje
- Samo 1% žena ne kupi niti jedan odjevni predmet godišnje
- 40% žena o kupnji odjeće odlučuje isključivo na temelju izgleda odjeće
- Manje od jedne četvrtine (22%) provjerava etiketu koja sadrži podatke o pranju predmeta
- 77% pazi prilikom pranja odjeće i svakom materijalu pridaje posebnu pažnju pri pranju
- 42% ispitanika koristi različita sredstva pri pranju (prašak, kapsule, tekući prašak, gel, sredstva za pretpranje, itd.)