Očekivano, posljednjih nekoliko dana restorani u Zagrebu, ali i ostalim gradovima, čak i oni inače fino popunjeni bilježili su pad prometa, a žalili su se kako imaju između 30 i 60 posto manje gostiju.
Sada ih je nova odluka o zatvaranju ugostiteljskih objekata nagnala je da nađu nove načine na koje će ljudima ipak ostati na usluzi. Kuhinje u restoranima mogu normalno raditi, pa su odlučili da se od sada koncentriraju samo na dostavu. Tako zapravo svi restorani postaju “virtualni”.
Azijski restoran Time, kao i mnogi drugi, već ima dostavu na Glovu, Pauzi i Woltu, no nadaju se da se obim posla preko ovih platformi neće smanjiti.
- Najnormalnije kao do sad nastavljamo s radom u našoj kuhinji, te dostavljamo jela. Uveli smo i neka nova jela, pa osim gyoza i yakitorija ponovno radimo i pad thai, green curry, tika masalu, ali i poke, originalno havajsko jelo koje obožavaju Japanci s ribom ili mesom, avokadom i mahunarkama, uz dodatak riže, kvinoje i soba heljdinih rezanaca. To jelo smo ponudili na Fuliranju i bilo je vrlo traženo - kaže voditeljica restorana Time Dora Bukovac.
I drugi ugositelji, poput Igora Čimbura, vlasnika poznatog japanskog restorana Hanami nemaju straha zbog obustave namirnica jer su im dobavljači potvrdili da se dostava neće prekidati. Od kad je Wolt stigao u Hrvatsku, prije godinu i pol dana, djeluje kao Hanami Street koji nudi sushi, ali i mini burgere u kineskim mantou pecivima.
- Čekamo upute... Osim dostave, druga opcija je narudžba i preuzimanje gotovih jela na vratima restorana, iako mislim da je kompletna dostava mnogima praktičnije rješenje - kaže Bukovac.
POGLEDAJTE VIDEO: