Mali poduzetnici s originalnim turističkim proizvodom mogu se prijaviti na projekt #prviput, kojim Zagrebačka banka osigurava snažnu stručnu i financijsku pomoć za promociju.
Natječaj traje do 30. rujna, a prijavom na projekt mali poduzetnici u turizmu koji su najviše pogođeni korona krizom imaju priliku osvojiti besplatnu marketinšku kampanju koja će im osigurati vidljivost i predstaviti njihove poduzetničke priče.
Mogu se prijaviti vlasnici ugostiteljskih obrta, obiteljskih hotela, seoskih gospodarstava, ali i svi drugi koji misle da imaju originalnu ideju, lokaciju, projekt ili proizvod. Prijaviti se može putem interneta na stranici prviput.hr, a u ocjenjivanju projekata važni su specifičnost turističke ponude, zanimljivost neotkrivene destinacije, uvjerljivost i motivacija. Stručni žiri odabrat će 15 najboljih prijava, od kojih će dvoje najboljih osvojiti veliku marketinšku kampanju koja uključuje i TV spot, a ostali će biti promovirani na digitalnim kanalima.
- Mali poduzetnici do sada su izrazili veliki interes za projektom #prviput, a iznimno nam je drago i što smo naišli na veliku podršku stručnih i nadležnih institucija. Svi oni prepoznali su naš cilj, a to je da ovim projektom želimo pomoći hrvatskom turizmu, posebice malim poduzetnicima, kojima je važno da se u ovoj izazovnoj godini uspiju pozicionirati na tržištu. Od početka godine pokrenuli smo mnoge značajne društveno odgovorne projekte, a #prviput je još jedan doprinos zajednici u kojoj živimo i poslujemo i u kojoj želimo biti dio rješenja - rekla je Iva Barbarić, direktorica marketinga Zagrebačke banke.
Najbolje poduzetnike će odabrati Iva Barbarić iz Zagrebačke banke, Kristina Mamić iz HTZ-a, Ivana Crnić iz Ministarstva turizma i sporta, Iva Kaligarić iz Señora, fotograf Goran Jović, Sanja Čižmar iz 505 Savjetovanja, Iva Mihalić Krčmar iz Putoholičara, Hrvoje Bujas iz Glasa poduzetnika i chef David Skoko. Projekt će pratiti i online stranica prviput.hr, koja će funkcionirati kao najveća online platforma za promociju unikatnih domaćih destinacija.
- Pred nama su jesen i zima, razdoblje posezone, kad su nam u fokusu kraća vikend putovanja te sam sigurna da će prijavljeni kandidati oduševiti svojom zanimljivom turističkom ponudom te mnogima od nas dati inspiraciju i motivaciju za višednevne izlete. Hrvatska se može pohvaliti ljudima koji doista žive turizam i svoju turističku priču, što će ovaj projekt, sigurna sam, i potvrditi te još jednom dokazati da najkreativniji turistički djelatnici žive u jednoj od vodećih turističkih zemalja Mediterana, a to je svakako Lijepa Naša - istaknula je Kristina Mamić, direktorica Sektora za poslovne komunikacije HTZ-a, koji je i partner projekta.