Iako smo svi manje više svjesni opasnosti online kupnje, istraživanja iz 2017. pokazuju da čak 90% Europljana kupuje online najmanje jednom godišnje, a slična je situacija i u Hrvatskoj - 82% Hrvata barem jednom u godini kupi nešto preko interneta. No neki su ljubitelji mode pokazali da je ponekad ono što smo naručili potpuno drugačije od onog što smo dobili.
POGLEDAJTE VIDEO:
Jedna je djevojka naručila usku 'body-con' haljinu, a dobila je haljinu u drugoj boji, koja uopće ne prati liniju tijela.
Svečana večernja zelena haljina ni bojom ni oblikom nema veze s haljinom koju je cura naručila.
Izrezi na crnoj haljini nisu na istom mjestu kao izrezi na haljini u oglasu.
Bijela ljetna haljinica više izgleda kao zgužvana spavačica.
Ova haljina iz bajke nije izgledala bajkovito na ovoj djevojci kad ju je prvi put odjenula.
Svečana zlatna haljina izgleda kao da je prodavač zabunom poslao krivu stvar.
Prekrasna ljubičasta večernja haljina ima samo boju kao na prodajnoj slici.
Ova crna haljinica bi vjerojatno izgledala malo bolje da je ispeglana.
Kod zelene su haljine i boja i kroj pogrešni.
Bijela haljina bi trebala biti kao vjenčanica, ali ne nalikuje na svadbenu opravu.