Štenac je jednog dana dolutao u autosalon, u podružnicu Hyundai Prime u Brazilu i to mu je bio odličan potez, iako to tada nije znao - samo je želio da ga netko nahrani i pruži mu krov nad glavom.
Osoblje je primijetilo malog dlakavca kako stoji pred izlogom, no vjerovali su da je malo zastao i krenut će dalje. Ali, nesretna životinja se nije udaljavala daleko od salona, danima je dolazio i odlazio, a jedne kišne večeri upravitelj Emerson Mariano se sažalio te je odlučio štene nahraniti i smjestiti ga na suho.
Ubrzo se štene 'uvuklo pod kožu' osoblju salona i ostao je tamo živjeti. Zapravo je postao njihova maskota - dlakavi zastupnik koji dočekuje potencijalne kupce veselim mahanjem repom. Čak oko vrata nosi službenu iskaznicu prodajnog predstavnika sa svojom fotografijom.
Nazvali su ga Tucson Prime, a način na koji komunicira s ljudima oduševio je i osoblje i kupce. Čak im je poboljšao posao svojom vrlo brižnom i poslušnom naravi, rekao je upravitelj. Kaže da kupci odlično reagiraju na njega i rijetko kojemu Tucson ne izmami osmijeh na lice.
Neki čak dolaze u salon nakon kupovine vozila samo kako bi pozdravili Tucsona i donijeli mu mali darak, poneku poslasticu ili igračku, a on im se svima veseli.
- Naša tvrtka je uvijek bila prijateljski nastrojena prema kućnim ljubimcima pa smo to odlučili pokazati i u praksi tako da imamo vlastitog ljubimca u ovim vremena u kojima je toliko životinja napušteno. Tucson je kod veterinara dobio sva potrebna cjepiva, a njegov uspon u Hyundaiju znači da se od njega sada očekuje i sudjelovanje u reklamnoj kampanji - prokomentirao je upravitelj Tucsonov uspon u karijeri, prenosi Mirror.