To je to što me zanima!

Napišite mail koji će primatelj sigurno pročitati: Predmet treba biti kratak, ali informativan ...

Naime, već u prvih tri do pet sekundi nakon otvaranja maila znate hoćete li ga pročitati ili baciti u smeće. Isto je i s klijentima ili potencijalnim klijentima kojima pišete
Vidi originalni članak

Stručnjaci za PR i marketing savjetuju kako ostaviti dobar dojam i već na prvi pogled zaokupiti pažnju primatelja u nekoliko rečenica. Poslovne poruke koje šaljete mailom rijetko će zaokupiti nečiju pažnju, a upravo je to ono što vam treba ako ste vlasnik poduzeća u potrazi za klijentom

Ovaj sadržaj dostupan je samo 24sata PLUS+ korisnicima na portalu

Neometano uživanje u 24sata sadržaju i brojne pogodnosti dostupne su na originalnom članku.
Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare