Podaci pokazuju da je nakon pandemije i svih ekonomskih posljedica koje je ostavila na lokalnu zajednicu kupovina hrvatskih građana postala promišljenija, fokusiranija i vođena potencijalnim uštedama. No statistika isto tako pokazuje da se trećina proizvedene hrane baci, rekla je Neli Angelova iz Bugarske, koja proteklih pet godina vodi marketinške i korporativne komunikacije kompanije Nestlé za Bugarsku, Rumunjsku, Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, Srbiju, Crnu Goru i Sjevernu Makedoniju.
POGLEDAJTE VIDEO: Namirnice koje jačaju organizam
Što se navika tiče, svim navedenim zemljama zajedničko je bacanje velikih količina hrane, prvenstveno proizvoda poput svježeg voća, povrća i kruha.
- U ovogodišnju inicijativu uključio se i Centar za odgoj i obrazovanje Slave Raškaj te smo se fokusirali na društveni aspekt održivosti, prvenstveno na edukaciju korisnika Centra koji se školuju za kuhare. Kroz edukativne radionice pod vodstvom chefa Marija Mandarića, ambasadora pete sezone #BirajZeleno, učenici završnih razreda kulinarskog smjera naučit će kako planirati obroke i namirnice da bi se sve maksimalno iskoristilo, ukusne i nutritivne obroke od ostataka hrane, kako smanjiti otpad od hrane, što je zero food waste filozofija... - rekla je Angelova.
Neli Angelova
Tvrtka u suradnji s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo već 13. godinu zaredom provodi projekt "Vrtim zdravi film", a cilj je educirati učenike osnovnih škola o osnovnim konceptima pravilne prehrane. Kroz razne projekte i kulinarske radionice djeca na zabavan način usvajaju zdrave navike te uče o važnosti zdrave prehrane i tjelesne aktivnosti.