Kreativni direktor Balenciage, inovativni Demna, još jednom donosi komičnu kreaciju po jednako zabavnoj cijeni, no svaka stvar nađe svog kupca, pa tako i ova
Vidi originalni članak
Ovu vrećicu čipsa nećete pronaći na policama običnog dućana, već u prestižnim dućanima s potpisom Balenciage. Demna je ovaj dizajn, koji izgleda poput Lays grickalice, predstavio kao dio nove, zimske kolekcije.
Torba ima oblik vrećice, zatvara se patentnim zatvaračem te nosi karakteristične boje popularnog čipsa. Cijena je u skladu s idejom - ekstremna, gotovo 14.000 kuna.
POGLEDAJTE VIDEO:
Kreacija predstavlja smisao za humor kreativnog direktora koji pomiče granice u dizajnu. Naime, kao da pokušava vidjeti što se sve može prodati pod imenom brenda Balenciaga, koji je posljednjih godina jedan od najjačih u svijetu.
Očito nema granice, jer i ovo će vjerojatno postati hit, ali i dobra reklama za samu modnu kuću.