U posljednjih šest mjeseci, pretraživanje za bikinijem s gingham uzorkom porasla je za 264 posto, bikinija s grudnjakom koji podsjeća na top za 260 posto, a upiti za dvodijelnim badićima koji imaju male volane porasli su za čak 202 posto.
Što se tiče jednodijelnih kupaćih kostima, za čak 463 posto porasla je potražnja onih s nabiranjima, dok je potražnja za tankinijem (gaćice i gornji dio kao majica) porasla za čak 334 posto.
POGLEDAJTE VIDEO: Kod dizajnera u ateljeu
Potražnja badića s izrezima narasla je za čak 261, a metalik kupaćih kostima za 155 posto.
Uz to, velika je potražnja za laganim kreacijama poput saronga i tunike, koje nosimo preko badića, čija je potražnja porasla čak 669 posto.
Ove je rezultate otkrila globalna usluga plaćanja i kupnje Klarna, piše InStyle.
Očito da je trend odjeće jarkih boja, koje zovemo 'dopaminsko odijevanje', stiglo i u svijet badića.
Raste popularnost kupaćim kostimima jarkih tonova i raznih motiva.
Razni grudnjaci i topovi mogu se nositi i na košulje te minice ili kratke hlačice, čime postaju višefunkcionalni ljetni komadi.