Sniženja krajem sezone daju mogućnost povoljne kupnje odjevnih predmeta koje ćete nositi godinama, osobito ako je riječ o klasičnim komadima poput odijela ili kožnatih cipela. No iskusan kupac zna razliku između promocije i “čišćenja” skladišta prema metodi “kupi dva za cijenu jednog” te “kupi jedan, a drugi dobiješ u pola cijene”.
Najmodernija odjeća u izlogu uvijek će vam “zapeti za oko”, ali imajte na umu da trendovi imaju kratak rok trajanja. Stoga, premda je cijena vezene dizajnerske suknje snižena 70 posto, nemate li u svom ormaru nešto s čime ćete je kombinirati - bacate novac, kažu stručnjaci za shopping. Stoga birajte odjeću neutralnih boja poput crne i sive te rastezljive materijale koji će vam pristajati čak i ako se udebljate ili smršavite. Prirodne tkanine poput vune i pamuka također ne izlaze iz mode.
>>>Iako se na izlozima najavljuju sniženja do 50 posto, roba je uglavnom snižena 20-30 posto. Obavijest o 50-postotnom sniženju trgovački je “trik” kojim privlače kupce da uđu u trgovinu te kupe bilo što, vođeni idejom o uštedi.
>>>Dobra prodavačica kupcu je najbolja prijateljica. Ne samo da će vam reći kad će rasprodaja nego će pričuvati robu kako biste je kupili na sniženju
>>>Najmarljiviji šopingoholičari veste i kapute kupuju u travnju, a kupaće kostime u rujnu. Izbor će biti manji, no nadoknađuju ga uštedom
>>>Sniženja od 10 do 20 posto u mnogim su trgovinama prisutna tijekom cijele godine, a ne samo u vrijeme sezonskih rasprodaja