Muškarci koji se uspoređuju s muževnim ili tipično muškim stereotipima mišićavih, obrijanih, mirišljavih i nadmoćnih pripadnika njihova spola u reklamama takve bi oglase najradije ukinuli, otkriva studija Sveučilišta Chicago.
- Dok reklame koje žene prikazuju kao seksualne objekte, promoviraju zabavu i promiskuitet muškarci smatraju prihvatljivima, velik broj njih one oglase koje muškarce stavlja u prvi plan doživljava kao iskrivljenu sliku muževnosti te ih odbijaju - rekao je voditelj studije, Cele Otnes. On i njegov tim znanstvenika su u studiji promatrali utjecaj reklama s muškarcima u glavnoj ulozi koji njih predstavljaju kao seksualne objekte.
Objašnjava kako je negativan utjecaj reklama na doživljaj žena dobro istražen, o tome kako ih doživljavaju muškarci malo se zna. Kod promatranja reklame Davida Beckhama, muški ispitanici u studiji su izrazili sumnju, ravnodušnost i izbjegavanje gledanja takvih reklama, piše Daily Mail.
- Ljudi izgrađuju svojevrsne obrambene mehanizme dok gledaju oglase. Ako ih takav ideal muževnosti ugrožava ili im se općenito ne sviđa, pomislit će kako ne žele biti taj muškarac i proizvod koji se reklamira neće ih privući - naglašava profesor Othes.