Čini se da bi uskoro većina modnih kompanija povukla poslovanje, odnosno proizvodnju iz Kine te je premjestila u regiju ili matičnu kompaniju.
Trgovci i kompanije okreću se domaćim tržištima i u vidu proizvodnje, radi problema u distribuciji i opskrbi, otkriva studija, javlja Eco textile.
POGLEDAJTE VIDEO: Boudoirke slave 20 godina na sceni
Studija konzultanata 'McKinsey and Company' pod naslovom 'Preoblikovanje modnih izvora: brzina i fleksibilnost u prvom planu' otkriva da 71 posto modnih tvrtki preseljenjem proizvodnih pogona planira povećati prodaju do 2025. godine.
Kompanije sada biraju 'nearshoring', suprotno od 'off-shore', što znači proizvodnju u udaljenoj zemlji, primjerice Kini.
'Nearshoring' je proizvodnja u matičnoj zemlji ili regiji, što uvelike olakšava baratanje proizvodima, proizvodnju, slanje i ostale korake potrebne za normalno poslovanje.
Ovime bi kompanije otvorile nova radna mjesta u vlastitoj državi ili regiji, što je na koncu ekonomski zahvalno za lokalno stanovništvo.