To je to što me zanima!

Modne kompanije sada žele da im je proizvodnja - mnogo bliže

Studija koja je provedena ove godine otkriva da je posljedica situacije plan velikih i malih modnih tvrtki sličan - cilj je preseliti proizvodnju u matičnu zemlju ili barem u regiju
Vidi originalni članak

Čini se da bi uskoro većina modnih kompanija povukla poslovanje, odnosno proizvodnju iz Kine te je premjestila u regiju ili matičnu kompaniju.

Trgovci i kompanije okreću se domaćim tržištima i u vidu proizvodnje, radi problema u distribuciji i opskrbi, otkriva studija, javlja Eco textile.

POGLEDAJTE VIDEO: Boudoirke slave 20 godina na sceni

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Studija konzultanata 'McKinsey and Company' pod naslovom 'Preoblikovanje modnih izvora: brzina i fleksibilnost u prvom planu' otkriva da 71 posto modnih tvrtki preseljenjem proizvodnih pogona planira povećati prodaju do 2025. godine.

STAVIO JE I VEO Reper Kid Cudi pojavio se u vjenčanici na dodjeli nagrada

Kompanije sada biraju 'nearshoring', suprotno od 'off-shore', što znači proizvodnju u udaljenoj zemlji, primjerice Kini.

'Nearshoring' je proizvodnja u matičnoj zemlji ili regiji, što uvelike olakšava baratanje proizvodima, proizvodnju, slanje i ostale korake potrebne za normalno poslovanje.

UPEČATLJIVI TONOVI Crveni modni dodaci: Osvježite stil atraktivnim kreacijama u znaku boje strasti i ljubavi

Ovime bi kompanije otvorile nova radna mjesta u vlastitoj državi ili regiji, što je na koncu ekonomski zahvalno za lokalno stanovništvo.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare