Georges Vuitton je 1892. godine od oca naslijedio uhodan biznis luksuzne prtljage za putovanje. No, kako su ga svi kopirali, novi šef odlučuje kreirati logo.
POGLEDAJTE VIDEO: Kreativan život Karla Lagerfelda
Logo je osmislio od inicijala svog oca te time postao jedan od značajnih autora logotipa i kreator brenda kakvog poznajemo danas.
Sam logotip je točno onakav kakvim ga poznajemo danas. Naime, Georges je unajmio profesionalne dizajnere za izradu isprepletenih slova L i V u kurzivu.
U to je vrijeme kreiran i četverostrani cvijet koji je i danas prisutan u tradicionalnom monogramu.
Ovaj dizajn monograma značajno je smanjio količinu lažnih jer ga je, za razliku od danas, bilo teško duplicirati.
Brend je bio u znaku kvalitete, materijala i čvrstoće, a u ono vrijeme kompanija je bila jedna od svjetski najpoznatijih na području torbi za putovanje.
Georges je također izumio poseban sistem zaključavanja, što je pojačalo sigurnosnu funkciju njihovih kofera.