Valentino Beauty na svoje kreativno putovanje na tržištu kreće od kolovoza ove godine, a nudit će pudere u čak 40 nijansi, ruževe u 50 tonova te proizvode za oči.
- U skladu s vremenima u kojima živimo, smatram da trebamo nešto inkluzivno, estetiku koja se temelji na snovima, emocijama i individualnosti - izjavio je kreativni direktor modne kuće Valentino, Pierpaolo Piccioli, piše Harper's Bazaar.
POGLEDAJTE VIDEO: Make-up inspiriran optičkim varkama
Beauty brendovi često imaju oskudnu paletu nijansi pudera, no ovdje to neće biti slučaj, jer cilj je imati što je moguće više tonova.
- Valentino Beauty je ljepota za sve ljude, otvorena za sve spolove, rase, dobi i kulture - izjavio je Piccioli.
A da bi zadovoljili upravo te ideje, kompanija mora nuditi što više nijansi.
Modna kuća Valentino poznata je i po crvenoj boji, osnivač kuće Valentino Garavani često je toj boji posvećivao kolekcije, linije i kreacije.
Jasno je da će jedan dio kolekcije biti posvećen crvenoj i njezinim neodoljivim nijansama.