Kad se odijevate poput vaših poslovnih uzora, šaljete poruku da želite biti poput njih. No, utjecaj je još snažniji, jer kad nosimo 'njihovu' odjeću, podsvjesno utjelovljujemo osobine koje povezujemo s njima, komentirala je psihologinja koja se bavi modom, Britanka Shakaila Forbes-Bell.
Dakle, odjeća koju odijevamo kao da potiče u nama one crte karaktera koje imaju i osobe kojima se divimo.
POGLEDAJTE VIDEO: Nela Kliček radi upcycling vintage odjeće
Ono što biramo svakodnevno iz vlastitih ormara te kreacije koje nosimo u ključnim situacijama imaju poruku, stoga je poslovna odjeća uglavnom jednostavna, minimalistička te ima naglasak na ozbiljnosti.
Klasika je za to idealna, biramo odijela, kostime i sakoe.
- Iako odijela imaju često mušku konotaciju, možemo se poigrati detaljima ili bojama te naglasiti ženstvenost - savjetuje psihologinja te ističe igru modnih dodataka kojima jednostavnoj odjeći dajemo poseban pečat.
Za naglašenje struka, koje je moderno na hlačama i haljinama, ističe da je pozitivno i oslobađajuće.
- Hlače visokog struka znače da žene na neki način ističu prirodnu građu, ponosne su na vlastitu građu tijela, na siluetu i osobnost. Naglasite svoju prirodnost i jedinstvenost - istaknula je Forbes-Bell za Marie Claire.
Odjeća bi trebala biti i udobna, smatra stručnjakinja. Iako je riječ o poslovnoj odjeći, moguće je učiniti je komotnom.
- Previše uska ili neudobna odjeća može vas omesti u radu i komunikaciji s okolinom. Poslovna odjeća danas ima dozu volumena, birajte šira ramena, komotne sakoe i slične komade koji će biti udobni, a opet elegantni i klasični - savjetuje modna psihologinja.