Modni dvojac iz Nizozemske Viktor & Rolf nikad nije "šutio" na revijama, njihove kolekcije imaju tendenciju poruke, a rezultat je uvijek fascinantan, radilo se o pret-a-porter ili Haute couture kolekcijama. Sada, po prvi put u isključivo digitalnom izdanju (iako su njihove kreacije uvijek postajale viralne), donose kratki video i fotografije u praznoj prostoriji, na modelima koje nose njihovu malu Haute couture kolekciju.
Inspiracija su ne samo kućni ogrtači i spavaćice za slatke princeze, već i emoji, znakovlje koje je postalo naš način komunikacije te srce, jer, kako poručuju, svatko ima pravo na ljubav. Emoji je s prelaskom na online komuniciranje zamijenio riječ, donoseći univerzalni jezik koji razumiju apsolutno svi. A upravo to dizajnerima se sviđa, ta univerzalnost i ravnopravnost u razumijevanju.
POGLEDAJTE VIDEO: Život Karla Lagerfelda
Ova je godina prepuna promjena u raznim životnim segmentima, a Viktor & Rolf uvijek su bili osjetljivi upravo na okruženje, stanje u društvu te donose svoje nove vizije, kroz ironiju i fantastičnu kreativnost te inovativnost.
Pri izradi kolekcije koristili su materijale i tekstile iz fundusa, orijentirajući se na eko protokole koji podržavaju recikliranje i korištenje restlova. Ipak, rezultat je kreativan i začudan jer ovaj dvojac voli prenaglašavanje dimenzija i stilsku karikaturu.
Iako donose kaput za fizičku distancu, ne može niti jedna Viktor & Rolf kolekcija proći bez teatralnih detalja, a tu su i nezaobilazne boje koje "vrište" - sunčana žuta i jarka fuksija.
Cilj je da vam se nitko ne približi u ovoj kreaciji, no neodoljivo podsjeća na Lydiju iz Beetlejuicea, ponajprije radi te tamne slatkoće, romantike i kazališne ženstvenosti.