Tvrtka Airbnb je anketirala ljude, u dobi od 18 do 35 godina u Sjedinjenim Državama, Velikoj Britaniji i Kini, o njihovim stavovima i prioritetima koji se tiču putovanja. U sve tri zemlje anketirani su putovanje ocijenili važnijim od kupnje kuće.
Milenijska generacija je već poznata kao društvena, povezana generacija koja želi proširiti svoje vidike, a ovo istraživanje je samo dokaz da je većini te generacije važnije novac potrošiti na iskustvo nego na posjedovanje.
POGLEDAJTE VIDEO:
Iako kupovina kuće ne djeluje kao prioritet milenijskoj generaciji, više od 70 posto anketiranih je reklo da su putovanja za njih sastavni dio njih. Putovanja su zapravo toliko važna da su u Velikoj Britaniji važnija od otplaćivanja studentskog duga.
Ova generacija također ne želi trošiti na neka općenitija iskustva s putovanja poput turističkih aranžmana. Prema istraživanju, oni traže nešto više osobnije i avanturističko, s tim da je više od 80 posto anketiranih izjavilo da više voli 'jedinstvena iskustva s putovanja' gdje mogu 'živjeti kao i lokalni mještani', prenosi Elle Decor.