Kors kaže da je Jimmy Choo, koji među svoje odane klijente broji Jennifer Lopez, vojvotkinju od Cambridgea i Beyonce, "idealnim partnerom" i da će se njegova online prisutnost sada učvrstiti.
Da se podsjetimo, luksuzni brend cipela Jimmy Choo su proslavile modne ikone devedesetih - Princeza Diana i Carrie iz poznate serije Seks i grad.
Dogovor za preuzimanje je postignut tri mjeseca nakon što je Jimmy Choo sam sebe stavio na prodaju nakon pada prodaje 2016. godine. Ovo preuzimanje se događa usred širenja i prilagodbe na šire luksuzno tržište.
Ovo su turbulentna vremena i za Michael Kors, nakon što je u svibnju najavio planove za zatvaranje do 125 od 960 trgovina širom svijeta. Jimmy Choo ima 150 vlastitih prodajnih mjesta, više od 60 franšiznih lokacija i 560 drugih prodajnih mjesta.
Predstavnici iz Michael Korsa su izjavili kako se nadaju da će udvostručiti godišnje prodaju Jimmy Chooa, a da će zarada od ukupne prodaje nadalje iznositi milijardu dolara.
- Ovo poduzeće je lider u postavljanju novih modnih trendova i vjerujemo da je Jimmy Choo spreman za značajan rast u budućnosti, a naše poduzeće je predano u svojoj podršci snažnom brendu koji je Jimmy Choo izgradio u posljednjih 20 godina - izjavio je direktor Michael Corsa John Idol.