Mnogi modni dizajneri ove sezone igraju se teksturama, tako da poveća torba ima niz lica, od matiranih do sjajnih. Osim toga, tu su razne forme, neke su oble, neke podsjećaju na uglata geometrijska tijela. Svima je zajednička ta impresivna veličina, koju toliko volimo, usprkos vladavini majušnih torbica. Za sve one koje su često u pokretu, ovo su idealne ideje.
Jedan od brendova od kojeg volimo prepisivati zasigurno je Prada. Što ona kaže, to se sluša. Ove sezone na pisti ove fenomenalne modne kuće pojavila se i jedna zgužvana kreacija, odnosno torba koja djeluje kao da je od neravne kože. Radi se o formi pastelnog dizajna, kako bi velika forma dobila više romantičan karakter.
POGLEDAJTE VIDEO:
Francuski brend Louis Vuitton ima ambiciozne ideje - ovu torbu nije tako lako nositi. Lanac i mega dimenzije čine je konkretnim modnim dodatkom, djeluje poput jastuka pod utjecajem logomanije te je ukrašena lakiranom kožom, za notu glamura. Super paše na sakoe ili haljine sličnog efekta.
Max Mara također ima chic ideju, no riječ je o praktičnoj klasičnoj varijanti torbe koja paše casual, ali i poslovnim trenucima te je idealna i za putovanja. Dizajn je minimalistički, od predivne, mekane kože.
Još jednu veliku ljepoticu predlaže Loewe, radi se o dugoljastom, mekanom i oblom dizajnu. Ručke su kratke, a sami oblik podsjeća na jastuk, formu koja je posljednjih godina osvojila svijet dizajna. Naime, još prije korone zavoljeli smo mekane torbe koje možemo zagrliti, da bi nas pandemija dodatno navikla na - jastuke i ostale mekane kreacije.
Fendi ima dvije u jednoj - na velikoj je još jedna mala torbica. Kreativni direktor Kim Jones naglašava praktičan karakter modnih dodataka.
Bottega Veneta ima nove ideje sa svojom super popularnom teksturom pletene kože. Ideje potpisuje Matthieu Blazy, koji je naslijedio Daniela Leeja, čiji je rad vratio ovaj uspavani talijanski brend na svjetsku scenu. Sada Blazy nastavlja put te predlaže upravo efektni 'intrecciato' stil, koji je ujedno dio tradicije ove kuće.
Ogromna torba od antilopa smeđeg tona jedan je od klasika, koji ove sezone predlaže Bally. Radi se o kreaciji koja nema sezonu, odnosno bit će moderna bez obzira na trendove.
Veliki bijeli čupavac stiže s modne piste kuće Jil Sander. Prati dizajn odjeće te se uklapa poput nekog stilskog ljubimca. Čupava tekstura kreaciji daje nedefinirani dojam, mekana je poput oblačka.
Još jedna velika kreacija dolazi s talijanske modne piste - brend Valentino potpisuje kompaktnu torbu s resicama koje joj daju hipi dojam. No, zapravo se radi o dizajnu luksuznog, skupocjenog predznaka. Među idejama za proljeće nalazi se i ona u tonu slasne čokolade.
Britanska dizajnerica Victorija Beckham također donosi resice, no njezine su efektnog tona. Autorica predlaže divnu zelenu kao jednu od glavnih boja za proljetnu sezonu. Torba ima snažno naglašen estetski karakter, stilu daje impresivan štih.
Rokerski brend Diesel predstavio je razne modne dodatke, među njima i one povećih dimenzija, od crne kože, u obloj formi.
Smeđa koža i perforacije tema su nove sezone modne kuće Hermes. Divna torba ideja je za grad, ali i razna putovanja.
A ako sa sobom želite imati i omiljenog Gremlina, Gucci ima originalnu ideju, za kavu u gradu ili odlazak na odmor.