To je to što me zanima!

McDonald's mijenja okus svojih slavnih hamburgera! Evo kakve su promjene obećali kupcima

Slavni lanac brze hrane najavio je promjene u receptima, kako bi povećao prodaju te gladnim klijentima priuštio još bolji doživljaj. Njihovi su umaci i sendviči među najpopularnijima na svijetu
Vidi originalni članak

McDonald's se fokusira na promjenu svojih osnovnih recepata i, kako bi povećali prodaju, uvode niz promjena. Poboljšat će svoje ionako popularne hamburgere - peciva i sirevi bit će mekši, a u pljeskavice će već na roštilju dodati luk.

- Uvodimo male promjene u proces obrade kako bismo dobili topljiviji sir te smo promijenili način pečenja mesa na roštilju za bolji okus. Sve to dovelo je do toga da naši hamburgeri budu ukusniji nego ikad - izjavio je chef Chad Schafer, viši direktor kulinarskih inovacija McDonald's USA, piše CNN.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Nove recepture dobili su Big Mac i McDouble burger te klasični cheeseburger, dupli cheeseburger i hamburger.

Poboljšanja su najprije napravljena za hamburgere na međunarodnim tržištima, objavila je tvrtka, a u SAD-u su dostupni u gradovima kao što su Los Angeles, Seattle, Phoenix, Las Vegas. Na nacionalnoj razini u svim američkim restoranima bit će dostupni tek početkom sljedeće godine.

SEDAM LOŠIH IZBORA Ako ovo jedete za doručak, dan ćete započeti sa većim stresom

Kompanija već neko vrijeme uvodi promjene u ponudu. Naime, 2018. McDonald’s je objavio da se prebacuje na svježu govedinu za hamburgere Quarter Pounders, a 2021. je predstavio hrskavi sendvič s piletinom.

- Povećavamo tržišni udio i u piletini i u govedini - izjavio je izvršni direktor McDonald'sa (MCD) Chris Kempczinski tijekom razgovora s analitičarima u siječnju.

- Danas ljudi žele jednostavno i poznato, stoga svaku stavku na meniju smatramo relevantnom - izjavio je. 

PRIPREMITE SE Isprobajte ove dijete kako biste imali super vitko tijelo na plaži

U SAD-u je prodaja u trgovinama u samo 13 mjeseci skočila za 5,9% u četvrtom tromjesečju 2022., čime je porasla za 10,3% za cijelu godinu.

Fokusiranje na poboljšanje ključnih stavki jelovnika, umjesto na uvođenje novih proizvoda, način je da se procesi održe jednostavnijima.

Također, za promocije nerijetko angažiraju zvijezde kao što su slavni pjevači.

McDonald's nije jedini brend koji pokušava poboljšati svoju glavnu ponudu.

Burger King, koji je prošle godine najavio plan za preokret u svom poslovanju, usredotočio se na poboljšanje Whoppera i njegovu vidljivost u oglašavanju. U četvrtom kvartalu prošle godine održao je Whopper treninge za vlasnike franšize. Kompanija je u veljači objavila da je Whopper pridonio većoj prodaji u SAD-u u tom tromjesečju.

Idi na 24sata

Komentari 4

  • pajdo32 19.04.2023.

    Od kad oni imaju roštilj? To kaj oni imaju to je uvreda za roštilj,a hamburgeri djeluju kao prastari opanci 🤮

  • 18.04.2023.

    Samo sladoled je ok, sve drugo srot..

  • 18.04.2023.

    Obožavam McDonald's, jednom tjedno sam tamo...

Komentiraj...
Vidi sve komentare