Ovo digitalno doba otvara nove horizonte - primjer je i Marni, talijanska modna kuća koja je za pistu iskoristila čitav svijet, te su nove kreacije predstavili "obični ljudi", iz raznih gradova i država. Naime, kreativni direktor Francesco Risso dao je odjeću odabranom timu ljudi te su ih fotografirali njihovi - poznanici.
Sve skupa ima street style priču, no tu je i individualnost, koja je naglašena upravo raznolikim ljudima koji su nosili, svaki na svoj način, novu kolekciju ove inovativne talijanske modne kuće.
POGLEDAJTE VIDEO: Torbe od drva zanimljiv su modni koncept
Street style je snimljen po raznim gradovima, od Pariza i Tokija do Milana i New Yorka.
Stilska raznolikost uokvirena je raznim urbanim slikama i okvirima, što odjeću stavlja u realan koncept, a to inače nedostaje klasičnim revijama.
Ovaj način prezentacije očito paše kreativcima kao što je kreativni direktor modne kuće Marni, Francesco Risso.