To je to što me zanima!

Manolo Blahnik i Marc Jacobs u tuđim modnim kampanjama

Slavni dizajner cipela i američka modna zvijezda ovo proljeće gostuju u kampanjama drugih brendova te otkrivaju neki novi simpatičan način kolegijalnosti i podrške
Vidi originalni članak

Manolo ne nosi manolice, već najudobnije šlape na svijetu, one s potpisom Birkenstock, dok Marc Jacobs ima novu bluzu koju je osmislila Clare Waight Keller, art direktorica Givenchyja. Njih dvojica lica su proljetnih kampanja spomenutih brendova, a pred kamere je stala i dramatična britanska autorica Vivienne Westwood, no ona reklamira vlastiti brend.

Posljednjih par godina Birkenstock ima "Personality Campaigns" gdje ugosti neku od značajnih osoba koje nose njihove papuče i natikače. Ovaj put tu je slavni dizajner seksi štikli, Manolo Blahnik, u društvu svoje nećakinje i direktorice njegove kompanije, Kristine Blahnik.

Jacobs i slavna glumica Charlotte Rampling lica su nove kampanje na kojoj nose romantičan dizajn u znaku cvijeća i snažnih tonova. Kolekcija i kampanja inspirirane su, istaknula je art direktorica Clare Waight Keller, trendovima iz devedesetih.

Vivienne Westwood u društvu slavne manekenke Naomi Campbell donosi standardno eklektičan svijet krojeva i stilova uokviren u neonske i plavičaste tonove.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare