Više od polovice majki vjeruje da ima manje vremena za sebe u odnosu na vrijeme koje su za sebe imale njihove majke, pokazala je anketa Procter and Gamblea na 1000 žena. Iako nove generacije uživaju u naprednoj tehnologiji koja im olakšava svakodnevni život, prosječna današnja majka za sebe ima samo 26 minuta na dan. Najveći uzrok tome je pritisak da moraju biti savršen roditelj, a istovremeno i ostvariti karijeru. Zbog toga im ostaje jako malo vremena za opuštanje ili aktivnosti posvećene isključivo sebi.
Čak 48 posto današnjih majki smatra da provodi više vremena sa svojom djecom, nego što su to činile njihove majke, dok samo 19 posto smatra da to definitivno nije dovoljno.
Nove tehnologije najčešće služe majkama da budu u kontaktu s drugim roditeljima, a najbolje sredstvo komunikacije su društvene mreže poput Facebooka koje koristi dvije trećine njih.
- Uz sve veći pritisak da budu savršene majke i karijeristice, mreže za podršku važnije su nego ikad. Majke se koriste svim sredstvima komunikacije kako bi izgradile jaku zajednicu te mrežu obitelji i prijatelja koji su im potrebni - kaže voditeljica istraživanja Kate Fox.