Žene obožavaju šoping, a najviše vole kupovati cipele, potvrdilo je istraživanje američke tvrtke Beso. Ono je pokazalo da preko trećine žena ima više od 20 pari cipela u svom ormaru, a 73 posto njih kupi od jednog do pet pari obuće na godinu.
Velikih zaljubljenica u cipele među pripadnicama ljepšeg spola ima oko 15 posto, a one imaju preko 50 pari cipela u svom ormaru, piše Daily Mail.
Unatoč popularnom vjerovanju da su žene obožavateljice visokih peta, najčešće u ormarima ipak imaju udobnu odjeću, a 26 posto njih posjeduje i jedan par "uggsica". Tek manje od četiri posto Amerikanki ima par slavnih Louboutinki, karakterističnih po crvenom potplatu.
Velik utjecaj na to koja je odjeća u trendu imaju zvijezde, a 19 posto žena rođenih 80-ih i 90-ih godina prošlog stoljeća kupilo je određeni par obuće nakon što su ga uočile na nekom slavnom.
Što je plaća žene veća, to je njena potpetica viša
Žene koje u prosjeku zarađuju više, na posao češće dolaze u cipelama visokih peta. U usporedbi s tim, oko 71 posto žena koje zarađuju manje od prosjeka kažu kako na posao nikad ne nose visoke pete.
Unatoč rastućoj popularnosti online kupovine, žene i dalje preferiraju isprobati odjeću prije kupnje, a 42 posto njih cipele nikad ne naručuje preko interneta.