Zbog toga što velik broj ljudi provede svakodnevno po nekoliko sati za tipkovnicom, s vremenom počnu drugačije reagirati na riječi koje nastaju s različitih strana tipkovnice. Otkrila je to zajednička studija Sveučilišta Koledž London i Nove škole za društvena istražvanja New York.
Znanstvenici su testirali na koji način ljudi reagriaju na riječ LOL (Laughing Out Loud) znak za smijanje koji se koristi na internetu, društvenim mrežama i chatovima. Otkrili su da pozitivnije regiraju na riječi čija se slova nalaze na desnoj strani tipkovnice poput LOL. Stručnjaci smatraju kako je uzrok tome to što većina ljudi piše desnom rukom, a riječ je o tzv. efektu tipkovnice, prenosi Daily Mail.
Znak LOL je zapravo posljedica novog doba, ona se ne izgovara već se piše zbog čega je posebno osjetljiva na tzv. efekt tipkovnice.
- Ljudi na riječi s desne strane reagiraju pozitivnije, a na riječi s lijeve strane negativnije, zato bi ljudi odgovorni za marketing trebali to uzeti u obzir - tvrde voditelji studije Kyle Jasmin i Daniel Casasnato.