To je to što me zanima!

Ljepota Farrah Fawcett i crveni kupaći postali su savršen spoj

Dizajnerica Norme Kamali i fotograf nisu mogli razumjeti zašto je Farah izabrala baš taj kupaći, no Kamali i dalje prodaje stil nazvan 'jureći tenk', temeljen na kostimu koji glumica nosi na slici
Vidi originalni članak

Zanima vas ova tema? Pročitajte onda i ovaj članak: Farrah Fawcet zadjih 11 godina skrivala je ljubavnika

Poznati plakat kupaćih kostima sa Farrah Fawcett iz 1976. godine, prodan je u preko 12 milijuna primjeraka, što ga čini najprodavanijim posterom svih vremena. Osim toga, smatra se i posljednjim snimljenim posterom s pin-upom. 

Fotografija glumice koja se proslavila ulogom u 'Čarlijevim anđelima' koja je predložak plakata ne samo da je njoj pomogla da postigne svjetsku slavu zahvaljujući svojoj zapanjujućoj ljepoti, nego je i fotografu Bruceu McBroomu i dizajnerici crvenog kupaćeg kostima Norme Kamali donijela značajne prednosti. Tako časopis People piše da Kamali i dalje prodaje stil nazvan 'jureći tenk', temeljen na kostimu koji glumica nosi na slici.

POGLEDAJTE VIDEO: O zvijezdama koje vole 'baywatch' stil kupaćih kostima 

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Po riječima fotografa McBrooma za Times, Fawcett je trebala snimiti fotografiju za Charliejeve anđele, ali je to željela učiniti isključivo uz određene uvjete. Željela je moći birati slike koje joj se sviđaju i uništiti negative onih za koje nije željela da se kasnije koriste. Obavila je skupa snimanja s dvojicom fotografa, ali joj se rezultati nisu svidjeli. Potom je inzistirala na sastanku sa svojim bliskim prijateljem Bruceom McBroomom. Dogovorili su fotografiranje u njenoj kući na Mulholland Driveu, priča autor fotografije.   

Braća Trikilis, vlasnici tvrtke koja proizvodi plakate, željeli su da odjene bikini za utrke, ali, McBroom kaže kako se glumici nije svidjelo kako je izgledala u bikiniju, pa je sama odabrala kupaći kostim u kojem će se fotografirati.Nakon što je snimio bezbroj fotografija, McBroom nije bio zadovoljan jer nije bio siguran da ima baš 'tu' fotografiju. Zato ju je pitao ima li još koji kostim i tako se dogodila čarolija: Kad  ju je vidio u crvenom kostimu, znao je da je to baš ono što im je potrebno. 

- Bio je to baš 'a-ha' trenutak. Bio sam siguran da je to to, Imao sam indijsku deku iz Meksika koja mi je služila kao prekrivač za sjedala za moj Chevrolet iz  1937. godine, u bojama koje će se, sinulo mi je u trenutku, sjajno složiti s kostimom - ispričao je. Rodila se kemija između njega i Farrah, koja je dovela do ikonične fotografije. 

Show Ryan O'Neal: Ja još čujem glas moje voljene Farrah

Agent koji je nadgledao snimanje bio je toliko nezadovoljan da McBroomu čak nije htio niti platiti za snimanje, no ljudi oko njega prepoznali su potencijal slike i natjerali ga da se predomisli, što se pokazalo kao izvrsna odluka. Braća su zaradila bogatstvo prodajom plakata, prenosi portal The Vintage News. 

Kao što je izvijestio Vanity Fair, McBroom je za American Photo rekao kako je godinama pokušavao shvatiti zašto je ta fotografija privlačila pažnju tako velikog broja ljudi. 

- Mislim da je to bila sretna kombinacija ove prelijepe djevojke koja te gleda izravno u oči i smiješi se zasljepljujućim osmijehom i crvenog bikinija koji je puno toga pokrivao, a malo otkrio - kaže.

Dizajner jedne od serija lutke Barbie, Bill Greening, za People kaže kako je Farrah je modna ikona.

- Ona je svojim stilom, frizurom i osmijehom ostavila trajan dojam na jako puno ljudi - kaže, dok dizajnerica kupaćeg kostima Norma Kamali kaže da je još uvijek zahvalna na okolnostima koje su pomogle u razvoju njezine karijere. Kaže da joj se uopće nije svidio kostim koji je glumica tada nosila niti je mogla razumjeti zašto ga je izabrala.

- Kad je ugledala plakat, odmah je započela raditi na poboljšanju tog kostima, kako bi bolje stajao ljudima koji nisu tako savršeno građeni poput Farrah. Četrdeset godina kasnije redizajnirani kupaći kostim još je na tržištu, jer ljudi vole taj ikonični stil kaže.

Inače, legendarni kostim koji je prigodom fotografiranja nosila glumica darovan je Smithsonian Institutu u Washingtonu, gdje postoji kao eksponat uz koji se nalazi i povijesna fotografija. 

Zanima vas ova tema? Pročitajte onda i ovaj članak: Dom će izgledati luksuznije ako dodate male stoliće i zrcala...

POGLEDAJTE VIDEO (Boris Banović) #ZAJEDNO24SATA:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 5

  • kmarus 15.05.2020.

    Bila je tiha čežnja, mnogih muškaraca u to vrijeme , ali i žena ...

  • EmillePalka 15.05.2020.

    Pa da je baš zapanjujuće ljepote. I nije. Nego se slikala tako u vrijeme kad to nije bilo na izvol'te, k'o danas. Dnevni tisak tada pin-up cure nije objavljivao. Zato su i postojale kao takve, pin-up cure.

  • kajzer/soze/80🇷🇸 15.05.2020.

    Imala lepe oči,lice,kosu,osmeh...sve je to bilo presudno😃

Komentiraj...
Vidi sve komentare