Marketinška agencija Real grupa još je jednom dokazala da hrvatske kreativne agencije itekako imaju što ponuditi inozemnim kompanijama. U Litvi je nedavno otvoreno prvih 15 Lidlovih trgovina, a Real grupa stoji iza cjelovite kampanje Lidla u Litvi, u kojoj glavnu ulogu ima legendarni košarkaš Arvydas Sabonis. Kreativni i marketinški stručnjaci iz Real grupe od jeseni 2015. intenzivno su radili na izradi kampanje „Great shopping, great prices“.
Nakon odličnih rezultata na hrvatskom i portugalskom tržištu, full service agencija Real grupa dobila je priliku raditi i za Lidl u Litvi i to na pripremnoj kampanji za dolazak Lidla na litavsko tržište. Real grupa je osmislila i izradila cjelovitu kampanju koja prati dolazak Lidla na litavsko tržište – od kreativnog koncepta, snimanja i izrade video spotova, fotografiranja pa sve do materijala za prodajno mjesto. Na kampanji su radili stručnjaci iz Real grupe, a sve uz vodstvo kreativnog direktora Mare Pitarevića.
Priprema kampanje „Great shopping, great prices“ trajala je od jeseni 2015. godine, a u skladu je s Lidlovom filozofijom poslovanja u kojoj nudi odlične proizvode po odličnim cijenama. Kako bi ovu ideju ilustrirali na što zanimljiviji način, Real je za glavnog zaštitno lice kampanje odabrao Arvydasa Sabonisa - legendarnog košarkaškog igrača, predsjednika litavskog košarkaškog saveza, 5 puta zaredom najboljeg europskog košarkaša - čovjeka za kojega možemo reći da je prema svim kriterijima great. Kampanja u tzv. teaser fazi prikazuje Sabonisa na tipičnim mjestima širom Litve kako poziva sugrađane da mu se pridruže, dok u ostatku kampanje Sabonis postaje „dobri duh” Lidla, netko tko je blizak kupcima i pomaže im, kako u kupnji u trgovini, tako i u svakodnevnom životu, na roštilju, na plaži, kod kuće. Samo snimanje odvijalo se diljem Litve – na moru, u selima i u glavnim gradovima, kako bi se prikazalo sve krajeve Litve do kojih će Lidl doprijeti šireći svoju prodajnu mrežu.
„Kampanja koja je iza nas veliki je uspjeh Real grupe. U ovaj posao ušli smo s velikim iskustvom rada na hrvatskom i portugalskom tržištu, ali Litva je bila specifična jer smo pripremali kampanju za dolazak Lidla
na litavsko tržište. Sabonis je bio odličan i discipliniran suradnik kao što i priliči vrhunskom sportašu koji je uzor generacijama i genaracijama mladih. Možemo reći da imamo velikog prijatelja u Litvi, a Lidl ima veliku kampanju u toj baltičkoj zemlji. Posebno nas je razveselilo što je Sabonis s neskrivenim simpatijama govorio o Draženu Petroviću i drugim hrvatskim košarkašima.“ – rekao nam je Maro Pitarević, kreativni direktor u Real grupi.
Real grupa je full service agencija unutar koje posluju tvrtke Studio Nexus, Real Media Portugal i PlanArt. Čini ju tim od više 50 stalno zaposlenih profesionalaca koji uspješno koordiniraju poslove na čak sedam različitih tržišta, s uredima u Zagrebu, Lisabonu, Vilniusu i Budimpešti. Real grupa posjeduje dugogodišnje iskustvo i stručnost rukovođenja, izrade medijskih strategija, planiranja i zakupa medijskog prostora, marketinga, kreiranja strategija razvoja, izrade kreativnih rješenja, odnosa s javnošću te planiranja i organizacije evenata.