Jako je teško dizelsko gorivo natočiti u automobil pogonjen benzinskim agregatom, jer su cijevi dizelske crpke šire, odnosno otvor na benzinskom spremniku je uži.
POGLEDAJTE VIDEO:
Ako ste tijekom točenja shvatili što ste učinili, prekinite punjenje. Pozovite stručnjaka i utvrdite jeste li natočili više od pet posto kapaciteta spremnika. Struka kaže da u tom slučaju treba samo nastaviti točiti ispravno gorivo i štete neće biti.
Ako u benzinca natočite dizel i nekim čudom upalite motor, prijeći ćete najviše 100 metara prije nego što se ugasi. Moderni auti s dizelskim agregatima funkcioniraju pod visokim tlakom i tolerancija na pogrešno gorivo je minimalna. Kad benzin uđe u dizelski sustav, on djeluje kao razrjeđivač, pri čemu se gube svojstva podmazivanja, pa će i sustav zadužen za to pretrpjeti znatnu štetu. U tom se slučaju moraju zamijeniti filtar, brizgaljke, katalizator, senzori itd.
Njihova zamjena iziskuje puno radnih sati pa se pripremite na veliki trošak. A ako ste učinili obrnuto, u većini slučajeva auto će nastaviti raditi, ali će dimiti i neće imati snage. Tad ne treba dodavati gas i pokušavati “propuhati” motor jer svakom sekundom šteta postaje veća. Pozovite vučnu službu i auto otpremite do servisa.
Gasi i ne pali ponovno
Dizel će se ugasiti nakon sto metara. Ne palite ga opet jer riskirate štetu od više tisuća kuna.
U servis
Benzincu će isprazniti ‘tank’ i očistiti ili zamijeniti brizgaljke i filtar.
Ne dodavati gas
U slučaju da u benzinca ulijete dizel, auto će brzo početi dimiti. Nemojte dodavati gas i pokušavati ‘propuhati’ motor jer svakom sekundom šteta postaje veća.
NIKAD TO NEĆE PRIZNATI: Muškarci tijekom seksa često misle o ovome, ali to skrivaju