To je to što me zanima!

Kozmetički brendovi kreću u osvajanje metaversa: Pokreću online projekte za uljepšavanje

Usred pandemijskih lockdowna aplikacije koje nude virtualno testiranje šminke postale su popularne, što inspirira sve više beauty brendova da se upuste u avanture novog doba
Vidi originalni članak

Igre i aplikacije u kojima imamo vlastite avatare idealna su podloga za make-up brendove, što je potaknulo mnoge da se uključe u ovu utrku digitalne ere. Ideja je da možete eksperimentirati na vlastitom licu s brojim nijansama, prije nego kupite originale.

Drugi način osvajanja metaversa igre - Givenchy, Gucci i Nars među kozmetičkim su brendovima koji su ušli u partnerstvo s popularnom platformom 'Animal Crossing'. Mali avatari imaju priliku koristiti nijanse i stilove poznatih brendova, čime kompanije jačaju vlastitu prisutnost u online svijetu.

POGLEDAJTE VIDEO: Popularni 'mermaid' valovi

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

No, najrealnija je tehnologija eksperimentiranja s različitim tonovima šminke, koja je publiku najviše oduševila, jer sve skupa nalikuje foto-filterima na koje smo već navikli.

Južnokorejski metaverse Zepeto, koji je pokrenuo Naver Z Corp, već je u partnerstvu s nekoliko beauty brendova. Naime, Nars nudi nekoliko makeup lookova, dok Dior Beauté donosi ekskluzivne stilove koje je potpisao njihov beauty kreativni direktor Peter Philips.

HIT MANIKURE Top boje za 2022.: Tonovi plave, nijanse sunca i lagane šljokice

Make-up u virtualnom svijetu ima još jednu prednost - likovnost i kreativnost koje nisu ograničene realnošću.

Osim što promoviraju svoje proizvode u metaverzumu, brendovi također mogu ponuditi NFT-ove koji su u porastu. Nars, Givenchy Parfums i Clinique su među tvrtkama koje su već predstavile 'nezamjenjive tokene'.

PASTELNI TONOVI Make-up stilovi koji licu daju živost: Uz rumenilo i sjenila sa sitnim blistavim česticama

'Nezamjenjivi token' je kriptografski zaštićen digitalni predmet ili umjetničko djelo.

Predviđa se porast popularnosti ovog načina prezentacije i prisutnosti u virtualnom svijetu, kroz ekskluzivne i proizvode limitiranih linija.

U želji da se što više zbliže sa svojim kupcima te im ponude interaktivna i impresivna iskustva, beauty brendovi organiziraju kupovine uživo putem vlastitih online platformi, koje su posebno popularne u Kini. To će vjerojatno biti obrazac koji će se proširiti svijetom, piše Premim beauty news.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare