Igre i aplikacije u kojima imamo vlastite avatare idealna su podloga za make-up brendove, što je potaknulo mnoge da se uključe u ovu utrku digitalne ere. Ideja je da možete eksperimentirati na vlastitom licu s brojim nijansama, prije nego kupite originale.
Drugi način osvajanja metaversa igre - Givenchy, Gucci i Nars među kozmetičkim su brendovima koji su ušli u partnerstvo s popularnom platformom 'Animal Crossing'. Mali avatari imaju priliku koristiti nijanse i stilove poznatih brendova, čime kompanije jačaju vlastitu prisutnost u online svijetu.
POGLEDAJTE VIDEO: Popularni 'mermaid' valovi
No, najrealnija je tehnologija eksperimentiranja s različitim tonovima šminke, koja je publiku najviše oduševila, jer sve skupa nalikuje foto-filterima na koje smo već navikli.
Južnokorejski metaverse Zepeto, koji je pokrenuo Naver Z Corp, već je u partnerstvu s nekoliko beauty brendova. Naime, Nars nudi nekoliko makeup lookova, dok Dior Beauté donosi ekskluzivne stilove koje je potpisao njihov beauty kreativni direktor Peter Philips.
Make-up u virtualnom svijetu ima još jednu prednost - likovnost i kreativnost koje nisu ograničene realnošću.
Osim što promoviraju svoje proizvode u metaverzumu, brendovi također mogu ponuditi NFT-ove koji su u porastu. Nars, Givenchy Parfums i Clinique su među tvrtkama koje su već predstavile 'nezamjenjive tokene'.
'Nezamjenjivi token' je kriptografski zaštićen digitalni predmet ili umjetničko djelo.
Predviđa se porast popularnosti ovog načina prezentacije i prisutnosti u virtualnom svijetu, kroz ekskluzivne i proizvode limitiranih linija.
U želji da se što više zbliže sa svojim kupcima te im ponude interaktivna i impresivna iskustva, beauty brendovi organiziraju kupovine uživo putem vlastitih online platformi, koje su posebno popularne u Kini. To će vjerojatno biti obrazac koji će se proširiti svijetom, piše Premim beauty news.