Kering navodi pozitivne znakove da se luksuzna industrija počinje oporavljati od globalne pandemije.
Najveći rast prodaje zabilježen je u Sjevernoj Americi te azijsko-pacifičkoj regiji, posebno Kini. Njihovi rezultati pomogli su nadoknaditi velike padove u zapadnoj Europi i Japanu, objavila je kompanija Kering.
POGLEDAJTE VIDEO: Inovativan nakit inspiriran zagrebačkim Hendrix mostom potpisuje umjetnik Adriano Nokaj
- Kreativnost i spremnost na promjene u kratkom roku doveli su do naglog skoka prodaje, gotovo podudarajući se s razinom iz trećeg tromjesečja 2019 – komentirao je izvršni direktor Keringa Francois-Henri Pinault za Vogue Business.
Gucciju je prodaja pala za 9 posto, no rast su zabilježili brendovi Bottega Veneta i Saint Laurent. Bottegi je prodaja porasla za čak 21 posto, Laurentu za 4 posto.
Hermès, klasičan francuski brend koji je također dio Keringa, u istom je razdoblju zabilježio 7-postotni rast.