Brojke 11.11. su u Kini simbolične za samce, a 2020. očekivanja su velika, jer samo prošle godine u jednom danu, povodom Dana samaca, potrošili su čak oko 250 milijardi kuna. Povod su, naravno, snižene cijene.
Za sve je 'kriv' njihov mega shop Alibaba, koji je s vremenom odlučio popustima počastiti posebno samce, no ove godine širi se na druge države. Jer, to je sada pravi show, s voditeljima koji prezentiraju proizvode.
POGLEDAJTE VIDEO: Fascinantan život Karla Lagerfelda
Naime, slične aktivnosti Alibaba je organizirao i za druga tržišta te su dodali prijevode na španjolski, ruski, francuski, kako bi i ljudi iz drugih zemalja imali mogućnost obilježiti njihov Dan samaca.
Biznis cvate jer je Alibaba objavio kako je u posljednjih desetak godina, svake sljedeće godine, zarada rasla za oko 25%, piše The Register.
Ovim potezom, kineska mega kompanija želi pojačati svoju poziciju u čitavom svijetu te se navodi da mu je najveća konkurencija - slavni američki Amazon i njihov Prime day.