To je to što me zanima!

Kako smo promijenili navike: Online kupovina je imperativ, a najviše se kupuju kokice i gin

Strah od zaraze i ekonomske krize promijenio je navike potrošača, a stručnjaci s kojima smo razgovarali kažu i kako je izostala radost koju smo osjećali zbog kupovine. Kupujemo opreznije i manje
Vidi originalni članak

U kupnju idemo kao bismo kupili nešto što nam je potrebno ili to želimo imati, ali i zato što uživamo u činu kupnje koja je ujedno statusni simbol. No to je sada izostalo i socijalni te hedonistički dio kupnje u krizi se smanjio. Bojim se da da će takva situacija ostati sve dok postoji pandemija i prijetnja zdravlju jer uvijek su primarne potrebe na prvom mjestu, a kad je zdravlje ugroženo ne razmišlja se o užitku kupovine. No kad pandemija prođe, vjerujem da će ljudi opet poželjeti kupovati kao prije - kaže dr. sc. Zvonimir Galić, izvanredni profesor na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu.  

Ovaj sadržaj dostupan je samo 24sata PLUS+ korisnicima na portalu

Neometano uživanje u 24sata sadržaju i brojne pogodnosti dostupne su na originalnom članku.
Idi na 24sata

Komentari 14

  • gečo 24.03.2021.

    Gospođa Lazič,kaže da ona sada kupuje sve što može online,ali jeli pomislila,da sa time neko ko radi fizično u trgovini gubi radno mjesto,a možda i ta osoba ima familiju,nekad stvari nisu samo crno bijele...?

  • shihan 24.03.2021.

    To je jedini cilj svega toga, puniti đepove bilgejtsu i ostalim kompjuterašima. Fuj

  • Tiha Žena 24.03.2021.

    Kao i prije - što mi treba odem i kupim jer moram

Komentiraj...
Vidi sve komentare