Koliko god vremena prošlo od prikazivanja američke TV-serije 'Spasilačka služba' (Baywatch), prva asocijacija mnogima ostaje crveni jednodijelni kupaći kostim u kakvom po plažama Los Angelesa (obično usporeno) trči C.J. Parker (Pamela Anderson) i kolegice joj iz spasilačke patrole.
Koliko je zbog emitiranja TV serije 'Baywatch: Spasilačka služba' popularan postao taj odjevni kupaći predmet, govori i to što su njegov dizajn kopirali mnogi svjetski modni brendovi, što se o njemu na široko pisalo u 'modnim Biblijama' poput Glamoura, ali i činjenica da je baš u jednodijelni crveni badić odjevena i jedna od službenih Martellovih Barbika.
No, rijetki znaju jest da je taj kupaći i napravljen tako da što više podsjeća na one koje su nosile djevojke koje su stvarno radile kao spasioci na kalifornijskim plažama.
Manje je poznato i da o izgledu kupaćeg nije odlučivao Hollywood, već filmski producent, redatelj i pravi 'life guard' spasilac koji je i osmislio koncept Baywatcha, Greg Bonann. Dok je 70.ih godina prošlog stoljeća radio kao spasilac, Bonann je došao na ideju da se snimi TV serija o njegovim kolegama spasiocima i njihovim avanturama.
Narednih je 15 godina bezuspješno pokušavao svoju vrijednu ideju progurati među hollywoodske face, sve dok ju 1988. vlasnik GTG Entertainmenta Grant Tinker nije uvrstio među 'projekte u razvoju'. Iz tog će se projekta u razvoju kasnije izroditi nevjerojatnih 11 sezona hit TV serije, prikazivane u 145 zemalja diljem svijeta, na 42 svjetska jezika. Serija je ušla i u Guinnessovo knjigu rekorda; i to kad ju je u jednom 'vrućem' tjednu pogledala 1,1 milijarda obožavatelja
Kad se 1989. Spasilačka služba napokon počela snimati, pravi je spasilac iz Južne Kalifornije i tvorac ideje o Baywatchu Greg Bonann po plažama tražio inspiraciju za outfite svojih kolega.
- Tvrtka TYR dizajnirala je kupaće točno po mojim željama. Bilo je bitno da kupaći dobro izgledaju na ženama, a morali su biti i funkcionalni u vodi. Svi su se spasioci, ne gotovo svi već svi, nekad ozbiljno bavili i plivanjem. Zato su i žene spasioci praktički odrastale u jednodijelnim kupaćim kostimima, a ne u bikinijima - ispričao je Bonnan u intervjuu za Yahoo.com. Objasnio je i kako 'ženu koja spašava žrtve utapanja u trenutku borbe za život utopljenici hvataju za kosu, ruke, noge, pa i za kupaći. Dvodijelni bi kupaći zato, kaže Bonann, bilo rizično nositi...
A kad su Pamela Anderson, Shawn Weatherly, Erika Eleniak i Nicole Eggert uskočile u prilagođene kupaće od crvene likre, svojim su oblinama te obične i ne pretjerano seksepilne komade tkanine pretvorile u apsolutni hit - hit koji će još godinama privlačiti milijardu gledatelja tjedno.
Iako su zasigurno glumice te koje su proslavile crveni jednodijelni badić, osim njihovim figurama zasluga se može pripisati Bonannu i drugim Baywatch producentima, koji su pazili da kupaći budu prilagođeni svakoj glumici ponaosob. Za najveću se zvijezdu serije, Pamelu Anderson, radio tako i najdublji dekolte; dok se donji dio badića 'sjekao' sa strana da joj vizualno produži noge.
- Inače volim biti aktivna, trčati po pijesku, vježbati ili plivati u oceanu - komentirala je u jednom intervjuu Pamela Anderson ulogu C.J. Parker. A očito svjesna da ju je crvena likra obilježila možda i više od glumačkih sposobnosti, bivša je Playboyeva zečica pokazala da se zna i zabaviti, ali i našaliti:
- U sefu još čuvam crveni kupaći sa snimanja Baywatcha. Povremeno 'skliznem' u njega pod tušem, pa 'spašavam' dečka koji nije neki plivač. Eh, prošla sam neke stvarno dobre trenutke u tom badiću, ne smijem o svemu pričati - rekla je Anderson u jednom intervjuu za Elle magazin.
GLUMICA OBJAVILA VLASTITE GOLIŠAVE FOTOGRAFIJE: Hakeri joj prijetili pa ih sama stavila na Twitter