S fotografija na naslovnicama žutog i manje žutog tiska, s portala, izloga, kioska gledaju nas poznate osobe i pozivaju nas da im se divimo. One su sve tako lijepe, njihov je ten savršen, mlade su jer im se već desetke godina sve fotografije uljepšavaju pomoću fotoshopa. Kako ta "poplava" ljepote i mladosti utječe na psihu mladih djevojak pa i ne više tako mladih žena, objašnjva Ljubica Uvodić Vranić prof. psihologije
Novine "prodaju" njihovu mladost i ljepotu s još ponekom manje važnom informacijom o onome što one rade ili još važnije gdje su bile i s kim su viđene, što planiraju s prošlim, momentalnim i budući, vezama, u koga su zaljubljeni, s kim imaju dijete ili se baš ovih dana razvode. Sve te "važne" vijesti prodaju novine i reklame na portalima i tv emisijama pa se može reći ukratko - novine prodaju poznate, a poznati prodaju novine. Više pročitajte ovdje.