Sama kaže da je sponzoruša, a ona to gleda kao poslovni projekt koji joj omogućuje da plaća svoje skupo školovanje. Chloe Hyams (18) je studentica psihologije i neuroznanosti te planira postati ovlašteni klinički psiholog, za što je potreban i magisterij i doktorat.
Osim što puno uči, puno vremena posvećuje i muškarcima koji je financiraju, pa gotovo nikad nema rupu u rasporedu. Naime, Chloe ima čak 6 sponzora te vrlo detaljno razrađen odnos i potraživanja koja ima od njih, piše Daily Mail.
Svaki od sponzora 'dužan' joj je plaćati od 1500 do 3000 funti (od 13 do 26 tisuća kuna), voditi je u šoping, za prigode joj darovati željene poklone, voditi je na večere u vrhunske restorane te na odmore na daleke lokacije - poput Las Vegasa ili Azije.
Svakog se mjeseca s njima viđa ovisno o rasporedu koji ima na sveučilištu, jer kaže da joj je obrazovanje ipak na prvom mjestu te motiv zašto uopće ima sponzore, a pokloni i putovanja su samo slatki dodatak.
Chloe se ne brine oko toga što radi, a iako to nije otkrila svojoj obitelji, prijatelji je podržavaju i ona to opisuje kao "nevjerojatno nagrađujući" posao koji joj omogućava ugodan život kao studentica.
Svakog viđa od 2 do 4 puta na mjesec
- Tijekom ljetnih praznika odlučila sam se baviti s time, ponajprije jer mi je trebao novac i to mi se činila kao jako atraktivna opcija - kaže.
Opisujući svoje dogovore s muškarcima s kojima se sastaje na web stranici Seeking objasnila je: 'Obično tražim adekvatnu mjesečnu naknadu kako bih mogla financirati svoj životni stil. To varira od 1500-3000 funti mjesečno po sponzoru'.
'Zauzvrat, pružam izvrsno druženje i viđam svakog svog 'sugar Daddyja' od dva do četiri puta na mjesec.
Govoreći o svojim darovima, nastavila je: 'Nagomilala sam luksuzne predmete, uključujući brojne dizajnerske torbe, cipele, satove, odjeću i nakit'. To uključuje marke poput Tiffany i Swarovski, Gucci, Louboutin...
'Odnosi su striktno platonski'
Kao najbolji dio svog stila života opisuje financijsku slobodu. Kao najgori, ističe, su predrasude drugih ljudi koji ne razumiju kako i zašto to radi.
- Svi su mi aranžmani potpuno platonski i temelje se isključivo na druženju. U budućnosti bih voljela imati pravu vezu i zaljubiti se, no ne u nekog tko mi je sponzor - ističe.
Opisujući svog tipičnog sponzora, kaže kako on ima između 35 i 50 godina, a najvažniji mu je motiv da bude više u društvu s lijepom ženom, kao i da se stvarno druže. Kaže kako od njih puno toga uči, osobito o poslu i međuljudskim odnosima.
Kao pokretač razgovora s njima obično koristi rečenicu kao 'Reci mi jednu iznenađujuću činjenicu o sebi'. Kaže da joj to omogućuje bolje i brže upoznavanje te odlično razbija led u komunikaciji.
Na stranicama za traženje sponzora, poput Sugar Daddies. atraktivne i liberalne mlade žene mogu ispuniti koliko džeparac žele, a sve se svodi na odnos bez obaveza. Ipak, premda se ističe da seks nije obavezan dio odnosa, većina muškaraca u tim odnosima ipak njemu teži.
POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM: