To je to što me zanima!

Juicy Couture: Uspon i pad slavnog brenda plišanih trenirki

Brend plišanih trenirki koje su na prijelazu stoljeća bile simbol slavnih dama i bogatih supruga, osnovan je 1997. godine za par stotina dolara, a već 2000. godine vrijedio je milijune
Vidi originalni članak

Amerikanke Gela Nash-Taylor i Pamela Skaist-Levy osnovale su Juicy Couture brend krajem devedesetih, jer su uvidjele nišu udobne i komotne odjeće za mlade mame. Naime, par godina prije shvatile su da na tržištu nema odjeće koja bi bila lijepa, udobna i pomalo glamurozna, naročito nakon što je jedna od njih postala mama.

Već 2000. godine bio je to jedan od najpoznatijih brendova na svijetu, nosile su ih brojne slavne cure poput Paris Hilton, Lindsey Lohan, Britney Spears i Nicole Richie. Usput su pod rukom imale i - dizajnerske torbice.

POGLEDAJTE VIDEO: Inovativan nakit inspiriran legendarnim zagrebačkim mostom Hendrix potpisuje umjetnik Adriano Nokaj

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Naravno, plišane i frotiraste trenirke nisu bile samo simbol mama i šetnje parkom, već su se u njima fotografirale razne pjevačice i glumice, u slobodno vrijeme.

Ove trenirke bile su simbol casual trenutaka, no osim udobnosti donijele su i ultimativni glamur, sa zlatnim detaljima i slovima te luksuzan izgled. Uz trenirke brend je nudio i pripadajuće velike torbe u koje bi mame stavljale sve potrebne sitnice i dalje bile stylish, ili bi s njima pod rukom trčale holivudske zvijezde između snimanja filmova.

CHIC STIL Suknja plus baloner: Ženstvena i klasična formula na 20 načina

Brend je bio sve popularniji te je 2008. godine vrijedio vrtoglavih 4 i pol milijarde kuna. Cijena jedne trenirke, koja je imala pomalo strukiranu vestu s patentnim zatvaračem i kapuljačom, kako bi laskala silueti, bila je nešto više od 1000 kuna.

Čitav svijet je kopirao plišane trenirke u raznim bojama, a neke od sličnih kopija možemo vidjeti i danas po raznim dućanima. Žene su obožavale kreacije jarkih boja, brend je imao super veseli karakter.

Juicy Couture je 2003. kupila Liz Claiborne, danas poznata kao Kate Spade & Company, za 226 milijuna dolara koje treba platiti tijekom petogodišnjeg razdoblja.

Neto prodaja gotovo se udvostručila od 2006. do 2007. Do 2008. godine Juicy Couture imao je 100 trgovina koje su generirale ukupno oko 5 milijardi kuna. Uskoro su napravili nove poslove - nakit i uspješnu liniju mirisa s Elizabeth Arden. No, onda je došla recesija. 

Modna i društvena atmosfera promijenile su se u smislu da ljudi više nisu željeli da njihova roba "vrišti" - ovo sam skupo platila.

Nova atmosfera nikako nije išla u prilog brendu Juicy Couture i onome što je on predstavljao. 

Oko 2010. godine prodaja kreće padati iz godine u godinu, osnivačice Skaist-Levy i Nash-Taylor napuštaju kompaniju pod izgovorom da ne mogu razvijati brend.

U to vrijeme mnogi brendovi donose nove ideje i mijenjaju stil i poslovanje, no ne i Juicy.

Službeno je 2013. prodan grupi Authentic Brands za milijardu i pol kuna. Radi se o kompaniji koja ima brojne brendove, uključujući prava na licenciranje posjeda Elvisa Presleyja i Marilyn Monroe.

Grupa je najavila planove za zatvaranje svih američkih trgovina Juicy Couture no i da će ponovno otvoriti dućane, kad redizajniraju brend.

No, Authentic Brands se kasnije dogovorio s maloprodajnim trgovcem Kohl's o prodaji proizvoda Juicy, pritom napuštajući luksuznu nišu ove nekada skupocjene marke.

Bilo je tu još pokušaja povratka na scenu - primjer je suradnja iz 2016. godine s kultnom modnom markom Vetements. Čak se i Kylie Jenner slikala u Juicy Couture trenirki.

Juicy Couture 2017. imenovao je holivudskog stilista Jamieja Mizrahija svojim novim kreativnim direktorom. Novu kolekciju odmah su predstavili na partiju u sklopu newyorškog tjedna mode, sa zaštitnim licem od prije - Paris Hilton.

Komadi iz kolekcije bili su dostupni na web stranici brenda Juicy, kao i Nordstrom i Bloomingdale's, a cijene su se kretale od 250 do oko 3000 kuna.

Godine 2018. Juicy Couture je predstavio svoju prvu kolekciju na modnoj pisti, iz prestižne linije Black Label. Također je objavio dvije nove kozmetičke kolekcije koje su izazvale velik interes ljubiteljica beauty scene.

Ova godina, koja će uvesti mnoge promjene u svijet mode, mogla bi biti tragična za brendove poput ovog te za modne kuće koje nisu sigurne u smjer u kojemu moraju ići. Mogla bi ovo biti finalna godina i za Juicy Couture, piše Business Insider.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare