To je to što me zanima!

Jugo 45 su 1980. reklamirali kao ‘temperamentnog štedišu’

Automobil kojeg danas znamo kao legendarnog počeo se proizvoditi 1980., a građani su ga mogli kupiti unaprijed. Maksimalna brzina pod punim opterećenjem mu je bila 135 km/h
Vidi originalni članak

Legendarni Jugo 45, kojeg su reklamirali kao 'temperamentnog štedišu' u Večernjem listu 1. rujna 1980., tad je tek bio najavljen na tržištu. Građani su se mogli pretplatiti na nadolazeći model, te u oglasu pročitati sve o automobilu koji će im uskoro osvojiti srca i isprazniti novčanike. Naime, akontacija za Jugića je bila 100.000 dinara, a mogla se platiti u gotovini, na kredit ili 'za dinare deviznog porijekla'.

Ovaj sadržaj dostupan je samo 24sata PLUS+ korisnicima na portalu

Neometano uživanje u 24sata sadržaju i brojne pogodnosti dostupne su na originalnom članku.
Idi na 24sata

Komentari 27

  • rukvas 02.09.2024.

    Prvi 45 je bio najbolji što se tiče potrošnje, kasnije 55 i 55A su uništili sa lošim rasplinjačem (karburator) tako da su bili dosta tromi a trošili duplo više nego što bi trebali. Uz manje izmjene (rabljeni dijelovi ne novi) za današnjih par sto eura dalo se te mane ispraviti i auto je vukao i bolje od očekivanog a trošio duplo manje. Ovo pišem iz vlastitog iskustva. I da, taj auto nije imao što tražiti u Americi s obzirom što su ameri tada vozili, konkurencija je bila ipak prejaka tako da se samo osramotio.

  • netkotkozna 01.09.2024.

    Temperamentni štediša je politički korektno za Bračanina jer je samo jedan Škrtac onaj Molierov

  • Stari maher 01.09.2024.

    Imao sam Jugo 55 . Išao je odlično. Prešao sam sa njim puno i sam sam ga održavao (zamjena ulja , filtera i ostalo) uz vrlo male troškove.

Komentiraj...
Vidi sve komentare