Vidjeti nešto uživo, opipati, probati itd. sasvim je različito od dojma koji ostavlja fotografija nekog proizvoda na internetu. Oni koji prakticiraju jeftinu kupovinu putem interneta, posebno od trgovaca iz dalekih zemalja, često se razočaraju nakon otvaranja paketa. Primjerice, žena iz Zagreba naručila je svečanu haljinu iz Kine jer je išla na svadbu. Haljina se činila solidne kvalitete, a stajala je oko sto kuna. Slijedila je upute o odabiru veličine.
Međutim, otvorivši pošiljku najprije se razočarala materijalom jer haljina nije izgledala kao na fotografijama već je više nalikovala na staru, zgužvanu krpu za pod sašivenu od jeftine sintetike. Osim toga, bila je tako krojena da bi rijetko kome savršeno pristajala. Sto kuna kao da je "bacila u vjetar", a najgore je bilo to što više nije imala vremena tražiti novu haljinu pa je morala posuditi nešto od kćeri tinejdžerke.
Evo što vam se može dogoditi kupujete li na internetu, pogledajte u videu:
- Najčešći problemi su - loša kvaliteta, materijal drugačiji od predstavljenog, pogrešna veličina, boja...
- Slika rijetko odgovara stvarnom izgledu proizvoda. Npr. haljina na fotografiji izgleda savršeno, a ono što dođe poštom zbilja jadno.
- Kupovina vjenčanice na neviđeno gotovo je uvijek pogrešna odluka jer neće pristajati savršeno kao na modelu sa slike.
- Događa se da i boja nije kakvom je predstavljena na internetskoj stranici. Na primjer, žena je naručila bijelu vjenčanicu, a dobila zelenkastu.
- Budite oprezni i kupujete li kozmetiku, jer neke žene su dobile ozbiljne alergijske reakcije. Jednoj su usne toliko natekle da su izgledale kao da će puknuti.
- Izbjegavajte i kupovinu sunčanih naočala jer, ako nisu dobre kvalitete možete vrlo lako oštetiti vid.