Nakon osam godina uspješnog poslovanja, Tvornica dobre hrane, jedini proizvođač ekstrudirane hrane za kućne ljubimce u Hrvatskoj i Sloveniji, mijenja ime svojeg brenda u "Voli Voli"
Ovaj rebranding označava značajnu prekretnicu za društvo koje je 2012. godine u Virovitici započelo svoju misiju promicanja zdravlja i dobrobiti ljubimaca, a danas planira proširiti ponudu te ojačati prisutnost na tržištu, kako u Hrvatskoj, tako i izvan njenih granica.
Suvremena tvornica kapaciteta 1,5 tona na sat trenutno broji 15 zaposlenika, s posebnim naglaskom na zapošljavanju lokalnog stanovništva iz Virovitičko-podravske županije. Svoje proizvode izvozi u Rumunjsku i Grčku, dok istovremeno provodi intenzivne pregovore za izvoz u Italiju te druga tržišta.
Imenom „Voli Voli“ želja je komunicirati dvosmjernu ljubav ljubimaca i njihovih vlasnika, zbog čega su inspiracija za ime brenda bile stvarne priče vlasnika ljubimaca, s fokusom na ideji da ljubimcima uzvraćamo ljubav visokovrijednom hranom.
Foto: promo
- Nakon dugogodišnjeg truda i predanosti, osjećamo da je vrijeme za korak naprijed. „Voli Voli“ simbolizira želju da svojim ljubimcima pružimo samo najbolje, kao i našu ljubav prema njima koja se ne iskazuje samo svakodnevnom pažnjom, brigom ili šetnjama, već, što je možda najbitnije, visokovrijednom hranom. Vjerujemo da kroz uravnoteženu prehranu, kontroliranu recepturu osmišljenu od strane stručnjaka, te zdrave i domaće namirnice, ljubimcima možemo pružiti potrebne hranjive tvari kako bismo zajedno uživali u svakodnevnim radostima. Naša hrana nosi novo ime, ali istu kvalitetu i posvećenost - izjavio je direktor Mauro Lukić.
Foto: promo
Sve se namirnice pažljivo odabiru i služe kao izvor esencijalnih masnih kiselina, minerala, vlakana, vitamina te čak 70% mesnih proteina, bez umjetnih bojila i aroma. Rezultat su zadovoljni, zdravi ljubimci puni energije. Osim fokusa na kvalitetu, društvo surađuje i sa stručnjacima iz područja veterine te prehrambene tehnologije kao i lokalnim proizvođačima sirovina i ambalaže, potičući time ekonomski razvoj Virovitice te okolnih područja. Sustavnim testiranjem i inovativnim recepturama postigli su zavidne rezultate te priznanja u industriji. Lokacija tvornice u poduzetničkoj zoni grada Virovitice, na površini od 1.000 četvornih metara, odabrana je upravo zbog dostupnosti domaće sirovine najviše kvalitete. Premda je dosada bila dostupna samo hrana za pse, iz tvornice ističu kako će uskoro proširiti svoj asortiman na hranu za mačke, a u planu su i premium linije hrane za kućne ljubimce.
Cijeli rebranding – od novog imena do dizajna novih pakiranja, potpisuje međunarodno nagrađivana zagrebačka branding agencija Fabular.
Foto: promo
- S rebrandingom u „Voli Voli“ istražujemo nove mogućnosti, potvrđujemo svoju predanost pružanju najbolje moguće skrbi za kućne ljubimce i njihove vlasnike, a novo ime te identitet odražavaju uzajamnu ljubav čovjeka i ljubimca. Sam proces rebrandinga i promjena prate našu viziju budućnosti u kojoj svi ljubimci imaju priliku biti zdravi i sretni - dodatno je izjavio direktor društva.