Jared Leto jedan je od onih glumaca koji shvaćaju snagu imidža, njegova suradnja s modnom kućom Gucci već neko vrijeme naglašava sklonost eklektičnom i teatralnom odijevanju. Sada ulazi u novu etapu, pokreće brend Twentynine Palms. Time ide stopama Brada Pita koji je potpisao beauty brend Le Domaine te Harryja Stilesa, čija limitirana make-up linija nosi ime Pleasing. Naravno, ove kolekcije nisu spolno određene, kao ni Jaredova.
Brend Twentynine Palms, nazvan po gradu na ulazu u Nacionalni park Joshua Tree, napravili su i stručnjaci - Jonathan Keren koji potpisuje beauty brend Maapilim) i Kate Forbes, koja je godinama zadužena za inovativne formulacije australskog brenda Aesop.
POGLEDAJTE VIDEO: Dnevne i noćne kreme
Leto je nedavno istaknuo da ga nikad nisu zanimali kozmetički proizvodi, već samo ideja da se brine o sebi na što prirodniji način. Zbog toga je njegov beauty brend veganski i cruelty-free te je u biti inspiriran, kao što ime govori, pustinjom.
Jared se zaljubio u divlju ljepotu pustinje tijekom snimanja dokumentarca o penjanju u pustinji u Nevadi, 2016. godine. Potom je na tom mjestu izgradio kuću. Sada njegov beauty brend donosi jednostavnost i prirodne lokalne sastojke, od biljaka kao što su amarant i noćurak.
Prva kolekcija Twentynine Palmsa nudi 11 rodno neutralnih proizvoda za lice, tijelo i kosu.
Formula za čišćenje lica košta oko 300 kuna, krema za lice je oko 700 kuna, a hidratantni serum oko 520 kuna.
Ponudu će upotpuniti i jedan modni dodatak - limitirano izdanje šala s umjetničkim radom švicarskog umjetnika i fotografa Douglasa Mandryja.
Pakiranje je ekološko i punjivo, bočice su napravljene od stakla, aluminija i reciklirane plastike te su ljubičastih tonova, u čast boje pustinjskog neba u sumrak.
- Brend smatram kreativnim igralištem te je u planu mnoštvo proizvoda. Planiram suradnju sa Coachella Valley High Desert Test Sites umjetnicima, seriju dizajna i kućnih potrepština te mirise sa zemljanim aromama kao što su dimljeni japanski vetiver, eukaliptus i miro - otkrio je glumac, piše FF.