To je to što me zanima!

Jared Leto pokrenuo kozmetički brend inspiriran pustinjom

Nakon Brada Pita i Harryja Stilesa, još jedan poznati ljepotan ulazi u svijet kozmetike. Predstavio je kolekciju koja uključuje rodno neutralne formule za njegu kože lica i tijela te kose
Vidi originalni članak

Jared Leto jedan je od onih glumaca koji shvaćaju snagu imidža, njegova suradnja s modnom kućom Gucci već neko vrijeme naglašava sklonost eklektičnom i teatralnom odijevanju. Sada ulazi u novu etapu, pokreće brend Twentynine Palms. Time ide stopama Brada Pita koji je potpisao beauty brend Le Domaine te Harryja Stilesa, čija limitirana make-up linija nosi ime Pleasing. Naravno, ove kolekcije nisu spolno određene, kao ni Jaredova.

Brend Twentynine Palms, nazvan po gradu na ulazu u Nacionalni park Joshua Tree, napravili su i stručnjaci - Jonathan Keren koji potpisuje beauty brend Maapilim) i Kate Forbes, koja je godinama zadužena za inovativne formulacije australskog brenda Aesop.

POGLEDAJTE VIDEO: Dnevne i noćne kreme

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Leto je nedavno istaknuo da ga nikad nisu zanimali kozmetički proizvodi, već samo ideja da se brine o sebi na što prirodniji način. Zbog toga je njegov beauty brend veganski i cruelty-free te je u biti inspiriran, kao što ime govori, pustinjom.

Jared se zaljubio u divlju ljepotu pustinje tijekom snimanja dokumentarca o penjanju u pustinji u Nevadi, 2016. godine. Potom je na tom mjestu izgradio kuću. Sada njegov beauty brend donosi jednostavnost i prirodne lokalne sastojke, od biljaka kao što su amarant i noćurak.

UOPĆE SE NE KUŽI 'Sam si filam usne i obraze. Sad još planiram malo podići guzu'

Prva kolekcija Twentynine Palmsa nudi 11 rodno neutralnih proizvoda za lice, tijelo i kosu.

Formula za čišćenje lica košta oko 300 kuna, krema za lice je oko 700 kuna, a hidratantni serum oko 520 kuna.

Ponudu će upotpuniti i jedan modni dodatak - limitirano izdanje šala s umjetničkim radom švicarskog umjetnika i fotografa Douglasa Mandryja.

TIHA PATNJA SA PLESNJAKA 60-IH Jedna od prvih missica u bivšoj Jugi, Elizabeta Maull: 'Rekli su da sam preseksi za manekenku'

Pakiranje je ekološko i punjivo, bočice su napravljene od stakla, aluminija i reciklirane plastike te su ljubičastih tonova, u čast boje pustinjskog neba u sumrak.

- Brend smatram kreativnim igralištem te je u planu mnoštvo proizvoda. Planiram suradnju sa Coachella Valley High Desert Test Sites umjetnicima, seriju dizajna i kućnih potrepština te mirise sa zemljanim aromama kao što su dimljeni japanski vetiver, eukaliptus i miro - otkrio je glumac, piše FF.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare