To je to što me zanima!

Iznajmljujete apartman? Ovih pet stvari je ključno za uspjeh!

Zbog naglog rasta ponude apartmana, turisti koji dolaze u Hrvatsku pomno biraju smještaj u skladu sa svojim željama. Donosimo savjete kako se istaknuti pred konkurencijom, ali i očekivati iste goste i dogodine
Vidi originalni članak

Srdačan doček čini razliku

Ono što će gosti najprije primijetiti po dolasku je vaš doček te u kakvom je stanju smještaj koji su platiti. Jednostavne ljudske geste, koje danas nažalost često izostaju, ključan su uspjeh dobre komunikacije i stjecanja naklonosti vašeg gosta. Dočekajte ih sa svježe skuhanom kavom, pitajte ih kako su putovali i osobno ih odvedite do njihova apartmana. Prethodno provjerite jeste li promijenili plahte, stavili čiste ručnike, oprali podove i pobrisali prašinu, jer je čistoća smještaja temelj zadovoljstva svakog gosta. Pokušajte ih ispratiti na isti način pa proćaskajte s njima o mjestima koja su posjetili, saznajte što im se svidjelo i koja im je plaža bila najdraža - ukratko, pokažite da vam je stalo.

Soba i krevet više nisu dovoljni

Treba imati na umu kako će gost cijeniti vrijeme koje mu poklonite, kao i dodatnu uslugu koju neće pronaći na nekom drugom mjestu. Primjerice, osoba koja je iznajmila vaš apartman najvjerojatnije nije upoznata s krajolikom u koji dolazi. To je vaša prilika za dobru recenziju. Ukoliko posjedujete brod ili čamac, posvetite gostu vrijeme i odvedite ga na izlet! Pokažite mu mjesta koja bez plovila ne bi mogao posjetiti i da je Hrvatska zaista „full of life“. Ukoliko ste maštoviti u pripremi jela ili kuhate prema tradicionalnim bakinim receptima, podijelite to sa svojim gostima i provedite ugodno poslijepodne uz pokoju bevandu na terasi. Svi znamo da ljubav ide kroz želudac. Nadalje, većinu gostiju čine obitelji koje i na odmoru puno vremena provode u kuhinji. Opremite je kao da ćete i sami u njoj kuhati, a svakako dodajte i mikrovalnu za goste koji više vremena provode u prirodi, a manje u pripremi jela. Također, turisti vole rekreaciju pa ako posjedujete bicikle, uvrstite i njih u dodatni sadržaj.

Ništa bez brzog interneta

Ako nije bilo na internetu, nije se ni dogodilo! Omogućite vašim gostima neograničenu internetsku vezu jer je to, pored lokacije, kod većine gostiju odlučujući čimbenik prilikom odabira smještaja. Bitno je da se vaši gosti osjećaju kao kod kuće. Omogućite im svakodnevnu bezbrižnu komunikaciju s rodbinom i prijateljima, uploadanje stotina slika na društvene mreže, ali i obavljanje posla iz vašeg apartmana. Dovedite svoju ponudu na viši nivo. Vip u svojoj ponudi ima i WiFi pojačivač signala koji će gostima iskustvo surfanja u vašem apartmanu učiniti nezaboravnim. Loš WiFi signal u apartmanima će uz ovu investiciju postati prošlost, a gosti će u svakom od apartmana uživati u brzini interneta, čak i na udaljenim otocima.

Ugodna temperatura znači ugodan boravak

Klima uređaj neizostavan je dio 99 posto apartmana. Nemojte biti u onih 1 posto čiji će gosti otići dehidrirani ili smrznuti. Neovisno o kojem se godišnjem dobu radi, vrlo je važno da svojim gostima omogućite temperaturu koja im odgovara te da im pritom ne prigovarate ili kontrolirate učestalost upotrebe klima uređaja. Savjetujemo postavljanje klima uređaja u najveću središnju prostoriju u apartmanu, a ukoliko vam financije to dopuštaju, nekoliko klima uređaja će svakako podignuti ocjenu boravka u vašem apartmanu.

Neka vaš trud bude prepoznat u ocjeni

Po završetku boravka vaših gostiju ljubazno ih zamolite da vas ocijene i ostave komentar. Pitajte ih što im se u apartmanu najviše svidjelo, a što bi moglo biti bolje. Zapamtite, uspješno iznajmljivanje podrazumijeva prihvaćanje kritika i ispravljanje nedostataka. Nemojte nikad tvrditi kako vaš apartman ima sve, jer ukusi se razlikuju, a vremena mijenjaju. Pretpostavljamo da ste apartman već oglasili na servisima poput AirBnb-a ili Booking.com-a (ako još niste, trkom to učinite), a na tim stranicama ocjene i recenzije prijašnjih gostiju jedan su od glavnih kriterija za odabir smještaja. Ako dobijete i negativnu recenziju, nemojte ulaziti u raspravu s gostom, jer gost je uvijek u pravu. Ljubazno odgovorite i pokažite da cijenite njegovo mišljenje.

Idi na 24sata

Komentari 17

  • antemilica 18.05.2017.

    hrvatska dominacija u turizmu ljevicari,nostalgicari,prvenstveno oni iz S Hrvatske na aparatima

  • LANA555 17.05.2017.

    Dobro je sve to napisano. I ovo u vezi klime al dalmoši škicaju vuru i klimu.Oni bi uzimali novce od gostiju i htjeli da su cjeli dan na plaži. Daleko od toga da ih ima i dobrih koima se gost ponovo vračaju .

  • powerrib 17.05.2017.

    Vidi onaj ko se potrudui imati ce gosta, pa moje vrijeme su ta dva tri mjeseca je moj posao !!!! Ali ako zelis sobu apartman na dan dva ne ide im puno posla pa ispod tri nocenja skoro nigdje na moru ne ide!!! Pa ja ti ostavim 50 60 ili 100 eurica za dvije noci a domacinu tesko promjeniti lancun i jastucnicu srediti sobu..... e onda se cude. A da ne govorim o pdv od 25% i sve druge "dobre" stvari nakoje se turisti za vrijeme odmora od drzave jos dobiju. Ps. Izvinjenje ako moja gramatika nije savrsena stranac sam, rodjen u lijepoj nasoj.

Komentiraj...
Vidi sve komentare