Elitni Harry's bar u Londonu zamirisao je u ponedjeljak navečer na tartufe. Za 'zlatnim ulovom' polakomili su se mnogi, no pobjedu je odnio onaj tko je najviše ponudio za najveći bijeli tartuf ove sezone pronađen u Istri težak 345 grama. Netko je za njega izdvojio čak 3800 funti, što bi bilo oko 33.000 kuna. Radi se o tartufu koji je do tog trenutka bio u vlasništvu obitelji Zigante.
Licitaciju tartufa organizirala je Turistička zajednica Istarske županije u suradnji s aukcijskom kućom Sotheby’s, a vodio ju je predsjednik te kuće Lord Harry Dalmeny. Za tartufe se 'borilo' oko 60 imućnih Britanaca.
Osim rekordera, prodana su i dva tartufa teška oko 100 grama i 11 manjih primjeraka. Sve tartufe je darovala obitelj Zigante jer se radilo o aukciji humanitarnog karaktera. Sakupili su ukupno 19.300 funti (oko 170.000 kuna). Polovica iznosa ide Dnevnom centru za rehabilitaciju na pulskoj Verudi, a ostatak ostaje u Velikoj Britaniji.
Njihov tartuf je 1999. uvršten u Guinnessovu knjigu rekorda
- Istra nije samo bogato nalazište tartufa, već i dom jednog od najvećih bijelih tartufa ikad ubranih. Pronašli su ga 2. studenoga 1999. godine Giancarlo Zigante i njegova kujica Diana u Motovunskoj šumi nedaleko od Livada. S težinom od 1310 g uvršten je u Guinnessovu knjigu rekorda kao najveći do tada pronađeni bijeli tartuf na svijetu. Tartuf rekorder nazvan Millenium na tržištu je mogao postići fantastičnu cijenu. No, umjesto u prodaji završio je kao glavni sastojak večere za stotinu uzvanika - stoji na internetskoj stranici tvrtke Zigante tartufi.
'Istra pridaje sve veću važnost tržištu Ujedinjenog Kraljevstva'
- Istra pridaje sve veću važnost tržištu Ujedinjenog Kraljevstva gdje se već dugi niz godina ulažu veliki napori u promocijskom smislu te se radi na povećanju prometa UK gostiju, intenziviranju postojećih te otvaranju novih avio linija - posebno u razdoblju pred i posezone. Također, od prošle godine TZ Istarske županije surađuje s londonskom PR agencijom, FOX Communication, tako da je Istra sve prisutnija u tamošnjim medijima i događajima, zbog čega regija bilježi sve veći rast britanskih gostiju - rekao je Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istarske županije.
- Nakon specijala Time Out Istria za englesko govorno područje, koji je bio posvećen u cijelosti našoj regiji, TZIŽ intenzivno radi na tome da postane poznatija u Londonu i njegovoj široj okolici, s fokusom na goste srednje-više i više platežne moći, pa je navedena aukcija tartufa i jedna od aktivnosti koja će pomoći Istri da izgradi svoj imidž i reputaciju destinacije Istre. Vjerujem da će ova aukcija pridonijeti afirmaciji branda Istre - dodao je.
POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM: